Çok şükür dualarım heba olmadı derken
Durgun yorgun uyandı baktı bir sabah erken
Bana bakıp ağladı kollarında severken
Ay annem çok korkuttun Rab bağışla canımı
Çok şükürler Yüce Allah'a, sizlere bağışlamış sevgili anneciğinizi, ben de çok sevindim şimdi daha iyi olduğuna. Gecenin bu saatinde keşke okumasaydım, biliyorsun geceleri insan daha bir duygusal oluyor, ağlattın beni be canom. Rabbim bütün anneleri evlatlarına bağışlasın inşallah, onların eksikliğini göstermesin, onların duaları, sevgileri bambaşka, yerlerini hiçbir şey dolduramaz asla. Çok özel bir sevgidir anne sevgisi, onlar için de evlat sevgisi bütün beşeri sevgilerin üstünde. Anne sevgisiyle çarpan yüreğin var olsun canom, çok etkiliydi çok beğendim, duygu dolu anlarını çok güzel kaleme almışsın, yürek yangını dizelerdi ama finalde dualarınız neticesinde büyük bir sevinç yaşamışsınız, bu sevince ben de ortak oldum, canomun annesi benim de annem sayılır, onun pamuk ellerinden öp benim için, çok ç...
Hocam... Öncelikle çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
Benim de annem felçli ve idrarından kan pıhtıları geliyor. Eve sağlık hizmetlerinden görevli hemşire geldiğinde böbreklerinden rahatsızlığı olabilir, derhal hastaneye götürün demişti.
Bugün götürdük bizde. Üroloji doktoru ultrason istedi. Duruma göre bir takım tetkikler yapılırmış.
İnternetten araştırdığımda mesane kanserine varana kadar yazıyordu.
Şimdi yazınızı da okuyunca daha bir korku saldı içimi :(
Ne diyeyim, Allahım yardımcımız olsun hepimizin...
Şifa diliyorum tüm hastalarımıza.
Sağlık ihmale gelmiyor, ama yapıyoruz bu ihmalkarlığı :(
hayırlı geceler her satırı çok güzel ve çok anlamlı mesajlar veriyordu günün seçkisini ayakta alkışlıyorum en içten sevgiler saygılar can kardeşim
burnunun dikine gitmek terimine eş bir şiir olmuş
İlhan bey kutluyorum
Kuru gürültü çıkarmayalım;çevremizi yormayalım
Küpün içinde ne varsa o sızar;bilgi ile donanalım
Kırıcı,inat olmayalım;yapıcı,seven,üretken olalım
Beyhude gidişlere ,saplantılara son noktayı koyalım
Dilimizi mükemmel yaratmış Rabbülalemin
Beyhude konuşup laklakla ömrü geçirmeyelim
Arı gibi tatlı konuşalım .Kelebek gibi narin olalım
Beyhude gidişlere,saplantılara son noktayı koyalım
Siirinizin girisi ile finalini musadenizle aldim cok guzel gonulden alkislarimla,tebrikler.
Saygimla
Bir gönüle girmediysen yaşadığın hayat değil derdi sevdiğim bir büyüğüm.Mesele bir gönüle girmek mi yoksa o gönülde kalmak mı?Bence kalmaktır o sevgiyi hak etmişsen kalıcı olmasını sağlamak daha büyük bir çaba ve özveri ister.
Şiirinizde işte tıpkı girdiği gönülde sultanlık kurmuş ve kalmayı başarmış bir sevdanın dizeleriydi.Kutlarım yürek sesiniz hiç susmasın değerli şairim. Ben çiçek yapmayı bilmiyorum ama size en güzel dileklerimi bırakıyorum.Saygılar Selamlar.
Efendim döktürmüşsünüz yine yokluğumuzda çok zarif bir 7 + 7 tüm gramatik nitelikleri ve dahi özde anlam yüklü şiiriniz ile, renkler, resim ve müzik bir ayrı şık yine sahibesinin tarzınca,
Kutlarım Şahsınızı,
çağatay
Harika yazmışsınız ne muhteşem bir şiir idi desem nasıl traji komik olurdu ?? Aslında bunu öyle çok yapıyoruz ki, yani okumadan yorumlamayı...
Tam bir ahde vefa ve duyarlılık örneğiydi,
Kutlarm Şahsınızı,
Saygılarımla,
çağatay
Bu şiiri bende çok severim.Severim ama aklımda hep son iki dizesi kalır gerisini unuturum.
Güzel paylaşıma teşekkürler,anmış olduk...
Pek beğenirler, sık döverler, ayda yılda överler
Ama hem edebi hem adabı hem beni iyi bilirler
Yazar çizer uçar kaçar ve dahi kızar söylenirim
Yine de hep inanırım ki bu yuvanın sahipleri değer üretirler
HER TELDEN ÇALMAK BUNUN ADI....hem temessüm ettiririm hem yazarım düşündürürüm diyorsunuz, ne güzel fon ve resim, işte bir buruk tebessüm...Allah cc rahmet etsin vafat edenlere...artçı şoklar, vallahi olacak, olmassa olmaz üstad, kimsenin nabzına görede şerbet verilmeski, üstad demişsek üstadtır öyle değilmi :) saygılar ne tatlı verip veriştirmektir bu...selam ve saygımla her zaman...
Çağatay Bey bir alemsiniz inanın. Tebessümle karışık derin düşüncelerle okudum nüktedan yazınızı... Nalına da mıhına da, gelene de gidene de, verip veriştirmişsiniz maşallah.. Eee doğru söze ne denir bilmem ki...
Fon müziği ve görseli oldukça etkiliydi... Hababam Sınıfındaki sahneler bir bir canlandı gözlerimizde, acı ve buruk bir tebessümle... Ölenlere Allah'tan rahmet diliyoruz, kalanlara da hayırlı bir ömür...
Gördüğünüz gibi az ve öz giriyoruz sayfaya Çağatay Bey, affola...
Saygılarımla...
Basligi cok begendim amac hepimizin yazmasi icin hazirlanmis bir ortam.
Niyet ogrenciyi yerin dibine batirmak degil elinden tutup dogruya dogru ilerletmek.
Ogretmen zaten kurallari bilendir niyet iyi bir ogrenci yetistirmek ise okuldan uzaklastirmak yerine
okulunu ve yazmayi sevdirmektir.Bunun da olabilmesi icin bilenler geriye bilmeyenlere onculuk diyorum.
Teraziyi denge de tutarak.
Saygimla
seni gören gözlerım bakmaz başka yöye
hayat sensin bana bil diye yazıyorum
ecel gelsede zamansız alsa canımı
tek senı sevdım bil dıye yazıyorum
en ıyısı ben susayım dost kalem bana gore bil demek bile yeter dı tebrıklerım o gül yuregınıze
selam ve sevgımle
hayatta paylaştığımız varla yok arası bir zaman ama önemli olan paylaştığımız her şeyin tadına varmaktır aslolan
candan kutlarım arkadaşım anlamlıydı anlayana
sevgim ve saygımla
yazınızı okuyunca eskilerden bir haber geldi aklıma
karı koca birbirine kavgalı
65 yıl konuşmamışlar
haberci soruyor
neden
cevap
hatırlamıyorum
hayat devam ederken hep paylaşmak lazım anlayarak
kutlarım anlamlı idi yazınız
köy şiirlerinin üstadından harika üstü bir dille şiir okumak ayrı bir güzellik..mizansen ve duruşuyla ayrı bir güzellik..herkes şiir yazabilir bel ki , lakin herkes yöresel dille ölçülü ve sıkmadan anlatıma imza atamaz..
sınırsız tebrıklerımı bırakıyorum hocam..
kalbi selam ve saygımla
çok alametleri çıkmış ortaya hocam,büyük alametlerde çıkıyor yavaş yavaş,
koptu kopacak gibi,Rabbim kıyametin dehşetinden şidetinden muhaffaza eylesin,
saygılar hocam..
Bismillahirrahmânirrahîm
1, 2, 3. Yeryüzü kendine has bir sarsıntıya uğratıldığı, içindekileri dışarıya çıkarıp attığı ve insan, "Ona ne oluyor?" dediği zaman,
4. İşte o gün, yer, kendi haberlerini anlatır.
5. Çünkü Rabbin ona (öyle) vahyetmiştir.
6. O gün insanlar amellerinin kendilerine gösterilmesi için bölük bölük kabirlerinden çıkacaklardır.
7. Artık kim zerre ağırlığınca bir hayır işlerse onun mükafatını görecektir.
8. Kim de zerre ağırlığınca bir kötülük işlerse onun cezasını görecektir. (zilzal süresi)
sadakallahül azim...
Koca çınardı o
Maviliklerle kardeş
Yeşilliklerle yoldaş
Göz açıp kapayıncaya kadar
Koca ömre koca bir Çınar gibi
Taştan mermer kesilirdi
Doğa anaya el sallarken
Anılar yüreğinde dal dal
Maziye kanat gererdi
Yaşadı, yaşam adına
Koca Çınar...
hayırlı geceler bu güzel dizeleri değerli kaleminizi gönülden kutluyorum sevgi ve saygılarımla
güzeldi Allah onları başımızdan eksik etmesin insan büyüse de anne baba şefkatini çok arıyor çünkü onlardaki kutsallık ilahi bağ olduğundan duyarlı ihlaslı yüreğine teşekkür ederim saygılar
yüreğine sağlık çınarı güzel anlatmışsınız kaleminiz daim olsun kardeşim