BU DÖRTLÜKLERDE BENDEN DOST YÜREKLERE OLSUN SEVGİYLEW CAN
Diken bülbüle gül olur
Yağmur olur göl de olur
Mecnun olur çölde olur
Leyla gibi yar olunca
Yar gülizardır sevilir
Uğruna bin can verilir
Bağında güller derilir
Kavline sadık olunca
Dağlar bile düze düşer
Zülüfleri yüze düşer
Sineye bir sevdadüşer
Ateşi salan olunca
Aşık maşuğunu bulur
yar sinesi cennet olur
diller muhabbette kalır
can cana ijrar olunca
AHMET BOGÜN
GEBZE
06.EKİM.2012
DOSTUN GÜZEL DİZELERİ BU YÜRECİĞİMDEN DÜŞENLERİ HAK ETTİ HARİKAYDIN HARİKAYDINIZ CAN
Seven yürek çöl olmaz mı
Gözden düşen göl olmaz mı
Dilen bile gül olmaz mı
İki gönül bir olunca
Çok güzel gidiyorsun can arkadaşım.
Kulaklarımızın pası açılıyor.Sayfana girince.
Aynı zamanda da gönüllere hitabediyor.
Farklı farklı konularla çok güzel yazıyorsun.
Kalemin ilhamın daim olsun.
Önder Önder Beyi de bu güzel yorumu ve sazı için kutluyorum.
Selam sevgilerimi iletiyorum.
Bağda güller derilmez mi
Yâr yoluna serilmez mi
Uğrunda can verilmez mi
İki gönül bir olunca
Neler olmazki, yeterkiiki gönül bir olsun...harika bir türkü, güzel bir icraat, kutlarımız sayın ozanıda...sevgilerimle şairem...iyi geceler dilerim..
Sanatsal vefa dolu çalışmalarınızı ilgi, merak, tanıyıp öğrenme, hayranlık ve beğeni güdüleri ile izliyorum, takip ediyorum. Çok nitelikli bir şiirsel proje bence,
Kutlarım Şahsınızı Çokçana,
Saygılarımla Efendim,
çağatay
Muhteşeemmmdddiiiiii, bayıldım, bayıldım. Günümün favori serbest şiiridir nacizane. Bu ne duygu yoğunluğu, bu ne uyumlu fon müziği ; notalar tek tek tüm mısraları yudumluyor kadeh kadeh ve aşka ve özleme ve tüm sevilere kucak açıyor.. Hüzün dahi hoş geliyor kulağa, fon ve yazı karakteri ile komple renkler / resim müthiş bir uyum içerisinde dans ediyorlar sanki.
Çok çok güzeldi Sayın Yağmur Hanım ( küçük meleğimin ismidir, çok severim, soyadınızla hitap edeyim istedim )
Kutlarım Şahsınızı,
Saygılarımla,
çağatay
Sözün bittiği yerdeyiz yine maalesef Gülsen Şairem,
Vatanperverliğinizi, sosyal duyarlılığınızı, mevzu bahis milli meselelerimizi sıklıkla gündeme taşıyan ulus aşkıyla yanıp tutan yüreğinizi kutluyorum, alkışlıyorum.
Ne denebilir ki başkaca ???
Saygılarımla Efendim,
Kutladım tekraren Şahsınızı çokçana, çokçana...
çağatay
Sayın arkadaşım şiiriniz çok anlanlıydı.Bu hayatta kötülük yapanların daha el üstünde tutulduğunu ve hep iyilik yapanların yapanlarınise hora geçmediklerini anlatan bir şiirdi.kutlarım.Selamertle kalın.
Farklı bir deneme çıkmış kaleminden ve diğerlerinde olduğu gibi bunu da beğeni ile okudum.Uzun süredir takip ettiğim genç kalemlerin, ilk okumaya başladığım yazılarını hatırlıyorum ve ilerlemiş olduklarını görünce gerçekten mutlu oluyorum.
Gerçek düşünceler ve yansıtılan düşünceleri kalem çok güzel işlemiş; ben buyum ama aslında bu olmak istiyorum ve gerçek ben buyum derken kurduğu cümleler çok güzel.
Çok beğendim ve hüzünsüz yazılarda görüşmek üzere...
Sevgiler...
Yıldızları sorgulasam,
Sorsam dağılan duygularımın hesabını.
Bir zamanlar Samanyolu'nda,
Bitmeyen aşk vardı desem.
Biliyorum susacak yıldızlar
Biliyorum;
Bulutların arkasına gizlenip kaybolacaklar gözden.
Biliyorum…
Bu akşamda kalan ömrümün ilk gününü bitiriyorum.
Sonbahar sonbahar nedense insana yavasca bir huzun salar.
Nefis bir muzigin esliginde terk edilmis duygulari veren ve gunun degisiminde
duygularin ne kadar derinlere goturmesi cok hos keyifle okudum.
Ictenlikle kutluyorum sizi ve kaleminizi ,tebrikler.
Saygimla
çok içten bir şiirdi
aglatacaktınız benı efendım neredeyse
sayfanızdakı vıdeoyuda ızledım
sızın gıbı unlü bir şairi tanımıs olmaktan gurur duydum
yazan ellerınız dert gormesın
Sevinçli Günler Sevinç'li,
Sevinç'linin sevinçli bir yazısını okumak isterdim bugün. Kararmış yürekleri sevinçle biraz ferahlatan.
Metinin her yönden güzel olması, okuma zevki yaratmadı değil. Ama gönlü kıpır kıpır yapmadı.
Sevinç'linin sevinci yerine hüzün yüklediği için. Sevinçli dünyanda kıpırta artık. Beğendiğim ve
dost bildiğim değerli bir kalemden bunu istemem umarım hoş karşılanır.
"Alakeçi her zaman püsküllü oğlak doğurmaz" diye bir atasözü vardır. Bizim Kütahya yöresinde bu atasözü
farklı şekilde de söylenir. Karamsar, duygulu ve gerçek içdünyasının dışında olanlara şöyle denir.
"Alakeçi, bazen püsküllü oğlak da doğurmalı,"
Yine umarım ki, alınganlık yapmadan sizi biraz sevinçlendirmişimdir.
Başarı dileklerimle sevgi ve saygılar.
yüreğine sağlık vallahi nerdesey hadis ilmi yaptım hocam ihlaslı yüreğine sağlık
Şimdi ben bu şiirin altına uzun uzun yorum yazmaz mıyım:)
Şaka bir yana, bir anlık duygu ile dökülüvermiş kalem gibi hissettim.
Ki, yanılmamışım da.
Evet bazen insan öz-eleştiri kıvamına geliyor haklı olarak.
Yalnız bunu kendimize de haksızlık etmeden yapmalı diye düşünüyorum.
Ben bunu kendime çok yaparım çünkü.
Haklı da olsam asla karşıda suç aramam.
Ama siz yapmayın, kendimizi yıpratırız kimsenin ruhu duymaz...
Düşüncelerinizin siz yansımasına, saygımla...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÜZELDİ KALEMİNİZ DAİM OLSUN
RUHUM
Öyle güzel bir kelime ki kendiniz için de karşınızdaki için de kullanabilirsiniz.
Ruh en büyük emanet varlığa.
Hakkı ile sahip çıkabilene ne mutlu.
Ruha en güzel telkin ve teskindi şiir.
Kutlarım saygımla...
Kapının önünde beyaz bir eşik
Hasretin yürekte sallanan beşik
Aşk mıdır sevda mı aklım karışık
Sensiz saatleri kurdum giderim
......
Zindana eşdeğer gözlerin yoksa
Özlemek dağların sırtına çıksa
Yanımda olmaman sevdama çoksa
Yalnızlık zırhını sardım giderim
.....
Zekeriya dönmek zordur sevene
Sensizlik hırkamı giydim eynime
Beklemek alnıma yazılsa bile
Acıyı hayırla yordum giderim
.....
"Giderim" diyen gidemez... Gitmek isteyen, çekip gider... Giderim diyen, aslında "gel, gitme kal; gidersen özlerim" sözünü defaatle duymak isteyendir...
Şiirin ortalarında gördük ki Şair'in kafasının karşıklığı geçiyor ve "yanımda olmaman sevdama çoksa..." diyor...Bu nasıl sevdadır ki "beklemek alına yazılsa bile, acı hayra yorularak sevdanın yolunda aynı kararla gidiliyor...
Son zamanlarda dinlediğim ve okuduğum, içime işleyen bir sevda şiiriydi. Yüreğiniz dert görmesin Şair...
Hangi anında kalsam, çağla verdim dalımda
Tomurcuk fişek verdi, çiçeklendim alımda
Rabb'im gecinden versin, sensiz gitmem salımda
Alazı harda güzel, gamzesine gül konmuş
Alazı harda güzel, gamzesine gül konmuş
Bütün gamzelere gül konsun inşallah....
Kutladım...
özüm geçmiyorki aşkım diyene
Yanardağ gibidir sözlerin yine
Çevirdim ruhumu kaldığın yöne
Esaret altına girdim giderim
Zekeriya dönmek zordur sevene
Sensizlik hırkamı giydim eynime
Beklemek alnıma yazılsa bile
Acıyı hayırla yordum giderim
güne düşen bu güzel eseri ve yazarını yürekten kutlar başarılar dilerim
emeğinize sağlık güzel bir çalışma yürek dert görmesin selam ve saygımla ........
Anlatımı güzel, tekniği yerinde ve de kelimeleri itinayla seçilmiş güzel bir şiirdi. Ama ben çifte ayakta ısrar ediyorum. Hecede arayışlara devam kardeşim.
Sabit ayakla yazdığınız bu şiirinizi ayakta alkışlıyor, başarılarınızın daim olmasını Cenab-ı hakk'tan niyaz ediyorum. Selam ve sevgilerimle efendim. Ömer Öner
Zekeriya dönmek zordur sevene
Sensizlik hırkamı giydim eynime
Beklemek alnıma yazılsa bile
Acıyı hayırla yordum giderim
SEVGİ DOLU ÖZLEM DOLU MÜKEMMEL DİZELER HEM ŞİİR HEM YORUM O KADAR GÜZEL Kİ GÜNÜN SEÇKİSİNİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM SEVGİLER SAYGILAR