Tak peşine sürükle ömrümün beyazını
Bana bırak götürme karasını istersen…
ömrünü aşk kadrini bilmeyene armağan etmek...
ona aşk duygusunu tattıran biriyle ayrılık söz konusu ..
fakat yalnızca aşk duygusu tattdırmamış ...dağ gibi yüce,su gibi duru hayaller kurdurmuş...
geriye Aras kalmış malesef....Şu Aras kelmesi beni mi bu kadar etkiledi? Belki de o kadar alakası yok şiirde...Ama Vatanımı ikiye bölen Aras benim için göz yaşıdır...şiirde de öyle algıladım...
ve "ne istersen al hayatımdan götür" sitemi..onsuz da almışsın kalanlar da bir şeye yaramaz diyor kırgın könül..
şiirin dipnotu divani gibidir...dengesiz dünyaya sitemiyle..
bana hüzünbaz deyenler haklı galiba ...valla şiirde çok severim hüzünü...dünyanın,hayatın derinlerine inmek, oradan haber getirmek gibidir hüzün..
yalnızca dizelerinizde kalsın hüzün Sevgi hanım...tebrik ve hürmetlerimle...
Semai tarzının en güzel örneklerinden birini okumanın mutluluğunu yaşıyorum şu anda
Gerek bağlamanın güzelliği ses olan güzel sese tüm güzellikler ile bezenmiş güzeller güzeli şiire tebriklerimi sunuyorum
Aslında uzun zamandır beklediğim bir çalışmaydı,seslendirilmesi gerekiyordu şiirlerinizin.Umarım bir gün her yerde dinleriz.
Eyvallah şairi dostum
ilhamınız bol olsun
Saygılarımla
Zikirleri giyinmiş çulsuz derviş gibiyim
Heybemde geçmişimin, külü dumanı durur
Yusuf'a kucak açmış, kör kuyunun dibiyim
Ardımda gözü yaşlı, Yakup'un kalbi vurur
Zikirleri giyinmiş, çulsuz derviş gibiyim
.....
Sevgin cana işlenmiş, esrarengiz bir nakış
İpliklerde sen varsın, iğneler seni söyler
Yalnızca bende vardır, böyle nazarlı bakış
Sensiz doğmayan mehtap, isli geceyi neyler
Sevgin cana işlenmiş, esrarengiz bir nakış
Şair için, onu hem zirveye çıkaracak hem de sıradanlaştıracak "yol" aynıdır: Edebiyatımızın yüzyıllar süren geleneği içinde sarsılmaz yer edinmiş mazmun(sembol-imge)ların kullanımı...
Eğer şair, gönül ve kalem ehlinin yüreğine nakşedilmiş ve ortak güzellik paydasında genel kabul görmüş mazmunları "akla geldiği ilk anlamı" ya da "akla gelen ilk ânı"yla arka arkaya dizerse "tekrara, hatta papağanlığa düşer" ve bu tekrar "güzel mazmunlara" rağmen şiiri sıradanlığa düşürür.
Oysa bir Şair, hem gönüllere...
Okudum dersem yalan olur sadece dinledim.
Bu ne güzel bir çalışma ...
Aşk şiiri türkü olmuş bile...
Emeğinize yüreğinize teşekkürler.
Selam ve sevgiyle...
Bu şiiri görmüştüm buraya ne zaman düşecek diye bekliyordum biraz geciktirdin ama olsun yine de ekledin bizi bu güzel eserden hor görmedin... Sen bu işi kaptın abla yakında Trt de seni şiirler ve türkülerle dolu bir programın yapımcısı olarak görürsemde şaşırmayacam ...
Saygılarımla...
O neşeli cıvıl cıvıl sesinize ne kadar zıt bir şiir hakimdi sayfada...
Şiire sitem ve hüzün yakışmış.
Ama sizden uzak olsun. Sevgimle...
kim bu kadar masum
kurban edilir başka
tebriklerimle yürekten şair
selamlarımla hep
Tam türkü tadında bir şiir okudum kaleminizden hocam.
Güfte hazır, öyle ki okurken mırıldanmaya başlıyor insan.
Usta kaleminizi kutlarım ,saygımla...
şiirin hası kokuyor,keyif aldım,tşk...
oniki eylül bir travma oldu kaldı yüreklerde ne kendi kayboldu ne etkisi geçti.
günlük göz yaşları bile unutturamamış o gün ki ağlayışları.
tüm ülke ağlıyorken ölen insan kaderlerine,
Ama kaderi ağlamak olanlara nedir ki eylüller?
Geçeli şunca yıl olmuşken.
Diyerek tebriklerimi sunuyorum sızlayan yüreğine.
"Ben diyorum ki ona
Kül olayım Kerem gibi yana yana
Ben yanmasam, sen yanmasan, biz yanmasak
Nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa..."
(N.Hikmet Ran)
Of of of ki offf şiirki baştan vuruyor insanı tam 12 den...
Üstadımız Ran'ın sesinden ve harika şiirinden bir girişle gerisi zaten şiirdir diyorum dost...
Ve harika dizelerinizi gönülden kutluyorum...
Sonsuz tebriklerim ve saygılarımla Üstat...
Bu şiirin güne gelmesine çok sevindim! dünkü yorumumda bunu açıkça yazdım,
şiirin güne gelmemesi neden önemli değil? Eyüp beyi anlayamadım?
Yani şimdi bu şiir güne gelmeseydi üzülmezmiydi?
Eğer bu şiir güne gelmeseydi ben şunu derdim: Bu sitede ki seçki kurulu ya bu işi bilmiyor
ya da çok adaletsiz davranmışlar... Çok şükür ki... dediğimin ikiside olmadı çünkü sitemin editörleri
bu işi gayet iyi bildiklerini adaletli terazilerine koydukları yazılarla bunu kanıtlıyorlar.
Hepsine can-ı gönülden teşekkür ediyorum.
Sevgi Özlem hanım efendiyi de tekrar kutluyor, sitemize kattığı değer için kendisine ayrıca teşekkür ediyorum.
Saygı ve sevgilerimle...
Şiirine birkaç kelam etmeden, ilk önce şunu arz edeyim değerli şairem; Üzerimde birkaç günden beri tarifi imkansız bir ağırlık çökmüştü. Ne kendim şiir asabiliyor, ne de siz dostlarımın şiirlerini okuyordum. İnşallah bundan sonra böyle bir atmosfer içinde olmam.
Gelelim şiirinize, istikrarlı bir şekilde çalışmalarınız devam ediyor. Yukarıda astığınız şiirin hem konusu, hem de kurgulanışı çok güzeldi. Beğenerek okudum Gülsen Hanım. İlhamlarınız daim olsun. Selam ve sevgilerimle. Ömer Öner
Maşallah kaleme, Kutlarım
Beğenilerimi bıraktım gönül sayfanıza;
Selam ve saygımla...
Gül yüreğiniz sağ olsun Hüseyin kardeşim..
Emeğinize sağlık. Çok teşekkürler.
Sizleri yakından tanımak güzeldi.
Selam ve dua ile...
emeğinize sağlık yöneticim gizli özne,
bağlamayla çalınabilecek şiirsel çalışmalar
bence türkü sözleri gibi 5; 7; 8; 4+4+3 ya sa 6+5 gibi
hece çalışmaları olursa ezgileme daha kolay olmaktadır
sizin çalışmalarınızda bakacağım uygun bir hece, şiir çıkarsa
ne en önemlisi ilhami beylerle esin hanımlar teşrif ederlerse
kelebekler konar uğur böceği ya da benzeri öperse neden olmasın
kolaylıklar nice paylaşımlarla
sağlıcakla
Kısa bir aradan sonra siteye giriş yaptığım an beni karşılayan ne güzel bir sürprizdi şiir.
Sevgili Mustafa sitemizin bana en büyük kazancı senin gibi değerli dostlar oldu.
Ne kadar teşekkür etsem az gelecek biliyorum.
Şiir olarak ayrı bir güzel bana İthaf etmiş olman ayrı bir güzellikti...
// Ağlayanın çok gülenin az olduğu bu dünya da dostlar yüze en büyük gülücük oluyorlar...//
Biliyorum ki yoğun bir dönem geçirdiniz.
Bunca hengamenin arasında bu inceliğine ne desem az kalacak.
Alperen Yusuf hoş gelmiş dünyaya,
Rabbim O na da Elif' e de sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür nasip etsin İnşallah.
Dünyalar güzeli eşinle birlikte hepinize sevgilerim ve
Dost yüreğine teşekkürlerimle....
Maalesef bunları da duyduk... Ne diyeceğiniz bilemiyor insan.
Kanım dondu okurken bile...
Rumuza karşıyım dediğim zaman bana cephe almışlardı sosyal paylaşım sitelerinde bir zamanlar.
Ah Sultanım ne demeli ki!Söylenecek söz de kalmıyor bazen...
Aslında şiir muhataplarına gereken mesajı vermiş... Kutlarım sevgimle...
evet alımlı ve çekici bir bir hece şiiri
duyguların akışının satırlara yansıma çok başarılı
ben sadece
Hicran meyhanesine müşteri oluyorsun
ibrasesine takıldım
ben olsam burayı
Hicran meyhanesinde müşteri kalıyorsun
yapardım ki şiirin duygusuna daha çok gider ve daha derin anlam katar diye düşünüyorum
tabi tercih şairenin
ben şiiri ziyadesi ile beğendim
kutlarım
Merhaba,
On sekiz yaşında olmanıza rağmen yazım kuralları yönünden sağlam bir temele sahip olduğun belli. Sözcük dağarcığın
zenginliği göze çarpıyor. Anlatımının akıcılığı ve yerli yerinde kullanılan sözcükler okuyanı okumaya itekliyor. Bu yazıdaki konuyu da, fazla detaya girmeden gayet güzel işlemişsiniz. Sizi, geleceği parlak bir kalem olarak görüyorum.
Yolunuz açık, kaleminiz giderek kuvvetli olsun.
Başarı dileklerimle sevgi ve saygılar.