Bilmiyoruz ki, bu BAYRAK uluslar arası güçler tarafından indirilirse hiç kimseye hayat hakkı tanınmayacak. Onlara lazım olan sen değil, bu toprakların üzerindeki ve altındaki zenginlikler. Kutluyorum duyarlı yüreğinizi. Selam ve saygılar
Gönül sevda çekince, her mevsim bahar, her yoldan geçen muradı olurmuş. Harika işlemişsiniz kutlarım. Selam ve saygılar
Bir iç döküş bir sesleniş var sanki mısralarda. Duyun beni diye feryat eden bir yürek. Kutluyorum. Selam ve saygılar
Tüm şehitlerimiz adına bu sayfaya KIRMIZI ve BEYAZ karanfil demeti bırakıyorum. Duygulara tercüman oluşun ise bir şehit çiçeği (gelincik) kadar narindi.
Bu sebepten gözyaşımın feryadında boğulan sesim, sus, sus, sus, diyor.
Tebrik ve sevgiler olsun o gül kokulu yüreğine CANNN.
Kahırla akarsa önümden yollar
Kavuşmaz olursa boynunda kollar
Kavlinde durmazsa o zalim yıllar
Vuslattır sözlerim beni unutma
.....
Diyorum ki; Şair, aşkı sözleriyle öylesine örmüş ki, unutulmaz bir şiir olmuş... Nazlı şiirlerinizle var olun Usta..
Yüreğiniz dert görmesin...
kutlarım dost yürek sesini
hep o hava
buz esen buz kesen
yaraya tuz basılan
asıldıkça asılan
o puslu hava
sağlıcakla
Mükemmel bir heceydi...Hocama bu da yetmemiş gibi zengin kafiyelerle dizelerde
resital yaparak şiiri ayyuka çıkarmış.
Hayran kalarak defalarca okudum, doyumsuzdu. Her zaman söylüyorum bu site kendini çoktan aştı.
Kalitesi aranır hale gelerek marka olmaya başladı.
Bu işe gönül vermiş değerli yazarlar arasında yazı asmak ve oradan sıyrılmak gerçekten zor sınav.
Bu işin mimarı ve ustalığına şapka çıkartığım değerli hocamı tüm kalbimle kutluyor, başarılarının daim olmasını diliyorum...
Merhaba Ömer Bey
öncelikle hassasiyeinizi kutlamalıyım
felsefem her şiirde güzel bir yön olduğu
ve onu çıkarırım ön plana genelde
çünkü gerçekleri söylemek hakikaten zor
bazen de öyle uzun
yorgun hissediyorum kendimi
çünkü ben dinlenmeye geliyorum aranıza
hayat yeterince kaba kural
bu sebepledir ki gönüllülük esasıyla işlerin yürüdüğü bu şehirde
trafik işaretlerine uymayanların anlam kazaları
can kaybına sebep olmuyor
şiiri ciddiye almanın
kişinin iç dünyasıyla ilgili olduğunu düşünüyorum
biliyorum benden editör de olmaz bu özgürlük havasında
dinletemiyorum üstadım
sakalım yok ki :)
ama attığınız her iyi adımda
yanınızdayım
selam ederim
Merhaba Manisa'ya
Merhaba Meryem'e
şiir güzelliğinde
sağlıcakla
Saygı değer Hocam şiir insanın yüreğini hoplatıyor. Ne yazık ki, Anadoluyu yurt edindiğimiz günden bu yana başkaları içerde kendi benzerlerini bulduklarında anneler yavrularını öksüz büyütmüştür. Göz yaşları eksik olmamıştır. Cenabı Allah artık ağlamak üzere analarımızın göz yaşlarını dindirsin ve bir daha ağlatmasın. Güne düşmüş bu güzel şiirinizi yürekten kutluyorum. Selam ve saygılar
Yazınızı baştan sona pür dikkat okudum. Kelimelerin büyük çoğunluğunu Adana/Ceyhan köyünde çocukken kullandığımız kelimeler olunca, birazda daha neşeyle okudum. Mesela şiir yazarken özellikle köyde o günün yaşlılarının kullandığı kelimeler aklıma gelince kullanmak istiyorum lügatlerde bulamayınca vaz geçiyorum. Tabi hemencecik unutuyorum. Allah razı olsun sizden ne güzel yazmışsınız. Yazınızı okurken ve resmi seyrederken aklıma hep Evliyalar mekanı HARPUT ile Paludaki Büyük zatlar geldi. Bir gün İzzet Paşa Camisinin Müezzini Bülbül Ali (Allah rahmet eylesin) kendi okuduğu kasetleri sattığını duydum. Gittiğimde bulamadım. Sonra rahmetlik oldu. Elazığı çok kısa gördüm ama bize hayli güzellikler yaşattınız Allah razı olsun. Selam ve saygılar
HARİKASIN DEĞERLİ DOST BİR KERE OKUMAK YETMEDİ BANA İNANIN YAZINIZI FAVORİ LİSTEMDE SAKLAYACAĞIM GÜNÜN SEÇKİSİNİ GÖNÜLDEN KUTLUYORUM SEVGİLER SAYGILAR
Beni nerelere götürdü bu yazı,yıllar yıllar öncesine... Yatılı okulda en yakın arkadaşım Elazığlı idi. Ben Trakya o Anadolu şivesi ile başlardık konuşmaya, ağlayanlar da gülmeye...
Genç bir kalemin özüne sahip çıkması çok güzel.
Memleketimin her ili birbirinden güzel, ne güzel bir şey burada hep birlikte bir şeyleri paylaşmak.Aynı duyguda aynı sevgide birleşmek.
Hassa Hoşş bir yazıydı.Yüreğine kalemine sağlık.
Sevgilerimle...
Hüzün mevsimine daldım böylece
Eylüle sarıldım soldum böylece
Kendimi mısrada buldum böylece
Şiirdir nazlarım beni unutma
her dörtlük ayrı bir güzellikteydi
fakat bu kıta daha bir güzel göründü benim gözlerime
Şiirdir nazlarım beni unutma...
ne çok şey hissettirdi şu bir tek mısra bile bana
şiiri aldım gönül heybeme gidiyorum
kutlarım Zekeriya bey ilhamınız bol olsun selamlar.
Bir Gün gelir de unuturmuş insan
En sevdiği hatıraları bile
Bari sen her gece yorgun sesiyle
Saat on ikiyi vurduğu zaman
Beni beni unutma
Beni beni unutma
Beni beni unutma
Çünkü ben her gece o saatlerde
Seni yaşar ve seni düşünürüm
Hayal içinde perişan yürürüm
Sen de karanlığın sustuğu yerde
Beni beni unutma
Beni beni unutma
Beni beni unutma
O saatlerde serpilir gülüşün
Bir avuç Su gibi içime, ey yar
Senin de başında o çılgın rüzgar
Deli esiverirse bir gün
Beni unutma
Ben ayağımda çarık, elimde asa
Senin için su yollara düşmüşüm
Senelerce sonra sana dönüşüm
Bir mahşer gününe de rastlasa
Beni unutma
selda bağcanın çok sevdiğim bu şarkısını hatırlattı şiiriniz
dört dörtlük bir heceydi
tebrikler selamlar saygılar efndm..
Türk’ün asil evladı,hiç bir şeyden yılmadı.
Ay yıldızlı bayrağım rengin asla solmadı.
Mermi düştü bağlara,bu yıl ürün olmadı .
Yolda kaldı özlemler,beklenilen gelmedi.
Senin gibi yiğidin, yeri asla dolmadı.
Yediğimiz ekmeğin tadı tuzu kalmadı.
Kirpiğimde sen vardın,tutsak etti salmadı.
Seslendirme yaptığınız şiirlerdeki içtenliğiniz samimiliğiniz beni çok etkilemişti bir kez daha ifade etmek istiyorum. Şiirlerde mesaj verilmesi ve şiirlerin belirli bir konu etrafında şekillenmesi gerektiğini düşünenlerdenim...Şiir boş teneke gibi olmamalı...Sizin sanatçı ruhunuzda bunu çok iyi görebilmekteyim...O yüzden içten tebriklerimi gönderiyorum...
Değerli öğretmenim tebrik ederim...
Ne güzel bir şeydir ki böyle güzel bir sevdaya ve sevdalıya sahip olmak...
Yüreğinizden sevda eksilmesin...
Tebrikler...
Yüreğiniz ne kadar mertce seslenmiş kadınına.
Her şair, ya da her, er kişi,
böylesine hakiki hislerle
vefayla yazamaz kanaati doğdu içime...
Ne hoş, ne derin, ne anlamlı bir seslenişti...
Duyulası ve bir ömür yaşlanası şiirin dizlerinin dibinde...
Beğeniyle okudum İbrahim bey...
Yüreğiniz varolsun, saygılar sunarım...
Bu şehir arkandan gelecektir.
Sen gene aynı sokaklarda dolaşacaksın,
aynı mahallede kocayacaksın;
aynı evlerde kır düşecek saçlarına.
Dönüp dolaşıp bu şehre geleceksin sonunda.
Başka bir şey umma.
Kostantinos Kavafis
muammalar üstüste denk geldi
senin müziğinle onu okudum
sana yorum yazdım
şiir oldu
şiir zaten.. şiire bereket değil midir
kapı aralığı resim baktım
merdiven başı,
merdivenaltı
merdiven
merdivenağzı..
bu gün bu kemanı dinlerim sadece
teşekkürler Sevgili Turan
tebrikler
Ne güzel bir sayfa idi.Şiir ve seslendirmelerinizden kalitenizi aşinayım, bunu resim dalında da görmek çok güzeldi.
Her bir çalışmanızı ayrı ayrı kutluyorum, sevgimle...