harika..
mükemmel..
olaganüstü..
şiirinize olan beğenimi nasıl anlatacağımı bilemiyorum.
duygu seli akıp gidiyor..
her yönü ile muazzam bir eser...
insan farklı duygular hissediyor.. bir yandan acı acı duygulanırken, diğer yandan böyle güzel bir şiiri okuduğu için hoşnutluk hissediyor...
tebrikler....
Ayrılığın en acısı elbette ki gül bakışlı yiğitlerin toprağa düşmesi...Lakin ben bu ayrılığın ahirde en güzel vuslatı getireceğine inanıyorum...Sesinizden ve mısralardan şiiri yoğun duygularla kalemi aldığınızı çok net anlaşılıyor...Duygularınız, duygularımızdır...Sevgi ile kalın....
( Tabloda mükemmel bir çalışma tebrik ederim. )
yağmur, hüzün, hasret, ne çok yakışmış kaleminize sesinize... tebrikler sevgili rüzgar...
Duygusu, tekniği, fazladan arınmışlığı ile hele hele fondaki nefis melodi ile şiir okuttu kendisini...
Her bir dize derinliği ile okuyucuyu çekip çekip çıkardı...
Muazzam bir serbest çalışma okudum...
Tebrik ediyorum Adem abi...
Kutluyorum...
Gündüz saatlerinde okumuştum yorumumu geceye saklamıştım, böylece bir kere daha sayfaya gelip.
Bu terminal kalabalığı sersefil bir telaş koşturmaca sonunda
hüzün kokan ama huzur veren
şiirin gölgesinde dinlendim.
Müthiş bir çalışma
imgelerin yüreğe yumuşak dokunuşu
incitmeye korkan seslenişin şefkati
okuyucuyu anında etkisi altına alıyor
Tebrik ederim Adem bey
Günümün ilk şiirini sizin sayfanızda okumak nasip oldu .
gerek duygu
gerek teknik bakımdan son derece güzel bir şiirdi.
aldata mı
kaybediyor yoksa aldan mı bu aşk oyununda bilinmez ama
bildiğim bir şey vardı ki şiir tadında şiir okudum sayfanızda.
kutlarım Fedai bey başarılarınız daim olsun selamlar.
Kısacık denebilecek bir yazı ama verdiği mesaj çok önemli...
Keşke her yanlışı görüp önlemini almak mümkün olsa...
Sık görmeyi umuyorum...
Selamlar...
Çok güzel bir türkü olmuş...Umarım gelecek nesillere de taşınır.Tam bizim memleket havaların da :)) Mehmet beyi ve sizi yürekten kutluyorum...Sevgi ile kalın...
Senden uzaktım ya,
çoook özlemiştimya seni, ey sevgili ...
İşte şimdi kapına geldim ..
Şimdi ;
tam da şimdi ey sevgili
önce şu halime bir bak .
yakılıp-yıkıldığımı
ağlayıp, büküldüğümü
kayalardan nasıl söküldüğümü gör,
gör de sakın beni itme dışına/dışarına ne olur ..
sensiz geçen zamanlarmın yarası var içim kanar,merhemi ol ..
Sensiz deliyim, divaneyim , viraneyim bak ..
Assanda, kessende,
vursanda, kovsanda sana geldim,sana diyen Şair Samyeli, bu gelişinde tüm dertlerini, cefalarını ve özlemlerini de beraberinde getirip, sevdiğinin önüne koydu çıkınından.
Şiirdir insanı anlatır,
insandır şiiri söyletir.
Şairdir ki; hem anlatır hem söyletir yüreğinin sesini kalem uçlarına dökerek..
Konusuyla, kurgusu,tekniği ve duygusu ile musikisine eş olup akıp giden bir güzel şiirdi " Vur Sevgili Sana Geldim"..
Kutluyorum değerli şair Safiye Hanım sizi ..
İçimde kaybolmasın anlatılan masallar,
Kalemimin ucuna aşkı yığsın kumsallar,
Eşsiz serenatları şevkle yaksın sandallar,
Anamın ninnileri yeniden şaha kalksın!
fon müziği nasılda yanık, dizeler ise ANNE kokuyordu, rahmetli anneciğimi anımsattı, devamlı aklımdada olsa! hüzünlendim açıkcası...naif yüreğinize sağlık hocam, varolasınız... selam ve sevgiler efendim...
Unuttum mavi miydi? Yeşil mi ne bakışı?
Ne benden iz ne de ses olmuşum sabır taşı
Buzdan mıydı yokluğun dondum yaşarım kışı
Gelecektin yalancı… Söyle neden gelmedin?
sitemlerle örülü bir sevda şiiriydi, sorgulamış sevgili yalancı yarini...kutlarım kalben, saygılar üstadım..
Cümleye inen isyan nağmelerine esarettim
Söylesene kim bilirdi en çok yüreğini
Zehir kuşanıp dururdu kehkeşan bakışların
Yine de en çok dokunduğum yer kirpiğindi
Efsunlu sesinizi gizlemişsiniz güya ama okurken kulaklarımda çınladı.
Harika imgelerle dizelere aktarılan duyguları beğeniyle haz duyarak okudum.
----Merceğiyle kucaklaşan göz pınarları---
----Tutarsan soluğu kesilir yıldızların---
---Cümleye inen isyan nağmelerine esarettim--
----Bir huzur ısmarlasan uzun soluklu---
En çok beğendiğim dizelerdi.Kaleminiz ilhamınız var olsun.
Sağlıcakla ve mutlu kalın.
Keşke herkes böyle sevse ve sevdiği kişi hakedebilse sevildiğini
o zaman kiralanırmı bu can verirsin tabusunu.
sevgi adına yazılmış mısraları ve şairini kutlarım.
saygı ve sevgilerle.
bir şairin tüm şiirleri şah olamaz her şairi bir yada bir kaç şiiri yaşatır ölümünden sonra şiir çok güzel de olsa safiye kardeşimizi yaşatacak şiir bu degil ama bekliyorum ondan şöyle bir halk şiiri bir karacoglan bir pirsultan veysel sümmani emrah şenlik reyhani hüdai vesaire tarzı bir şaheser neden bekliyorum dedim bayan şaireler arasında en ümitli oldugum şaire dir safiye hanım sevgiler saygılar kardeşin kalemin susmasın hazani
kırılan ahşap merdivenlerden
düşüyor bazen hayaller
sükut sükun
ve böyle güzel
tebriklerimle sevgili Nilgün
esin kaynağı cüce dostumuza
kalemine arkadaşımızın gayretli çalışına ve bestesine
naçizane katkımız olduysa pay hepimizin olmalı
bizi sonuna dek izleyen ses kaydını alan ikizoğlu mehmet hocamız da dahil olmak üzere
sağlıcakla nicelerine
bir 8 lik ya da 11 lik hece ye hayır demem her halde
bir 8 lik ya da 11 lik hece ye hayır diyemeyeceğim gizli özneyede
off
negüzel yazmışsın yine ablacım
izninle şiirinin avlusuna mendil açmak istiyorum
Allah rızası için gönlümün dar vakitlerinde eksik mısralarımı belki bir kaç hece düşerde tamamlarım diye
:)
sevgimdesin
kutlu/yorum:)
muhtemel
dünya denenin pencerelerinin küçüklüğünden
herkes dışarıda ki gerçeklere bakma şaqnsı bulamıyor sanırım ha usta.
" kölelerin yalvaçları olur, efendilerinse tanrıları" diyordu biryerde ozan
ve kadın olup, kadına dair olunca anlatılan heryan tanrı:(
bir düzen kurdu bizim cins ve nede güzel gelmişken
ve daha da güzeline gideceğimiz ayan beyan ortadayken,
sırası mı şimdi dedim şiiri okurken, sırası mı kovana çomak sokmanın:)
sahi ne kadar da azaltmayı başarmışken siz gibi aydınlık pencereleri
neyinize yetmez bilmem ki ana arılık:))
dilimi ısırıyorum kalemi zaptetmek için şair.
aydınlığınıza selamımla.
Samyeli’yim yollar ırak
Korkuyorum gelir firak
Gül goncayım sevdan orak
Vur sevgili sana geldim
Beğeniyle okuduğum ozanvari harika dizelerinize ve emeği geçen herkese sonsuz tşklerimle...
Sevgilerimle...