Zaman pişkin pişkin gülümsüyor suratıma,oysa baba,çocukluğum yeni sinmişti ceketinin kokusuna.....
Yüreğimde kocaman bir yarık.başımda ebabil kuşları,ölüme aralık....
Ölüm ahirette dirilene kadar
Ömür sadece kabre girene kadar
Ne kraliçe tacı takmak isterdim, ne de bir padişah kızı,sadece yakalayabilmek isterdim kalbimi çalıp sonra da kaçan hırsızı....
Sevmek sevişerek tene bulaşmak değildir,sevmek;en derin duygularla ruha ulaşmak demektir..
Zaman kitap sayfaları gibidir,sonuna doğru çevirdikçe,en başa dönmek istenir.
Hayat bazılarına çetin bir yamaçtır,bazılarına düz bir arazi...
Bugün ne giysem de kadınlar birbiriyle yarışır,bizim nimet,elbisesinin deliğine yama için uğraşır...
Villasında yanarken zenginin şöminesi,fakirin teneke sobası gibi yoktur neşesi...
İster yatla,ister son model arabayla dünyayı gez,herkesi saracak sonunda bir kaç metre bez...
Kalbini besleyen duyguların hasarlıysa,duvarlarını ne kadar örsen de,sıraladığın her tuğlası kırılır...
Aşkın uğruna kazandığın zaferi,bana olan inancını yitirdiğinde kaybettin...
Aşk ve savaş bahis işi değildir.
Yüreği zengin olanın sevdası büyüktür,cebi dolu olanın ise sevdası sefil..
Kıskançlık,insanın içini yiyip bitiren en pis parazittir.
Aşk sağlamasında en büyük pay,en çok acı çekenindir.
Hayatta en kıymetli hazine candır.Hayattakini ayakta uyutan maldır.
Bir kuru soğan,bir dilim ekmek,esas önemli olan böyle de yaşayabilmek...
Gözüm ne parada ne de pulda,saadet aradım sadece bir kulda..
Sabah sabah okunan bu kaçıncı sela,aldığımız her nefeste ölümü anmalı evvela...
Bugün,dünden daha sıkı sarılın sevdiklerinize,çünkü yarın şüpheli.