"Fantastik bir gecenin, düşsel sabahındayım, olan biten her şeyin maalesef farkındayım..."
Aşk kokan tebessümler, alıp başını gitmiş Alazlanmış yüreğim, nice buzlar eritmiş Efkarımın tokadı Silleyi sine sine sindirmişim içime Alem-i cihan olsa, Bakamam gerisine...
Varsın kucaklaşsınlar ego kokan sevdalar Aşkı bir şey sansınlar Birleşirken dudaklar Ferhat’la, Şirin olup, otağ kursa gönlüme Canıma canan olsa İnanmam cümlesine...
Kirlenmiş suratını, insan kendisi yıkar Süslenmiş hayallerin Foyası çabuk çıkar Bir kez sendeledin mi, iflah olmaz yüreğin Yaz olsa, bahar olsa Meyil etmem meyvesine...
Dört duvar arasında bir başıma yaşarım Bazen bir şiir olup, sayfalara taşarım Arkadaşlık ederim, kalemin hayaline Heybem heceyle dolup Heceler şiir olsa Sonunu getirmeden ağlarım dizesine...
( Aşk Kokan Tebessümler başlıklı yazı MehmetFikret tarafından 18.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.