Dün çok yakın dostum mesaj attı
"kuşum gönlümde bir yara var buluşup anlatsak , paylaşırmıyız"
Ne demek cankam biz o yaraları birleştirir uçurtma yaparız…

Akşam üstü buluştuk sahilde, yağmur bizden önce uğramış kokusunu bırakmıştı.
“Kim üzmüş biricik cankamı sıkayım boğazını" dedim..”Hayat yetiyor” dedi.

Önce birer papatya aldık birbirimize. Sonra gönlündeki derdi sarmaladım inceden.
Güvercinlere yem verdik ayak izlerimizi yarıştırdık.
Bir ben, bir cankam tek tek döktük denize içimizdeki hüzünleri...
Öfkelerimizi yapraklara yazdık rüzgara savurduk.
Bıraktık adam gibi şeylerle uğraşmayı
Bir günümüzü de berduşluğa ayırdık çok mu?

Sonra gittik bir kuaföre kalbimizdeki kırıkları aldırdık, hayallerimize dip boya yaptırdık.
Tabi ki acılarımızı törpületip, dertlere manikürü unutmadık.
Becerikliyimiş bizim kırıktarak düşlerimizi bile yeniledi.
Gönüldeki yaralara mavi oje sürdü ; ruhumuzun özgürlüğü tatması için.
İçmizde ne sancı kaldı ne sızı gece rahat koydum başımı yastığa.
Gel gör ki o düne aitti.
Bugünün derdi bugünde gizliymiş.
Hadi cankam yine sahildeyiz bu akşamüstü. Var mısın dün gibi dertleri uçurtma yapalım.

not: resim kendi arşivimden.
( Var Mısın Dün Gibi? başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 4.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu