Şu sıralar hayatımdaki herkesle kavgalıyım, temizliğe gelmesi gereken kadın dahil. çocuklarını özlemiş ülkesine gitmiş dedi Mercan, soluklanmaya. 
Belki annem ve belki ondan daha da beterinden uzaklaşmayadır biraz... 
Yok, dilimin ucuna, "ya kocası?" türü bir soru da geldi ama, ağır abilik paramparça olur korkusuyla soramadım elbet.
Keşke haberim olsaydı yine de. 
Kendisine güvenip girmeseydim tüm kirli kalıntıları sileceğim umuduyla, badana ve boyaya...
Şimdi her şey bana kaldı ve ben...ben yaşlıyım ya !
 
Dün gece dörtte yatıp, güne on gibi uyanınca huzursuzluktan, baharı erken gelmiş, yeşil boyalı, soluğunda soluğum saklı odada.
Hadi oğlum, dedim kendime, iş başa düştü, dayan!
 
Anam habersiz, ağlıyor, "belim, başım..."
Yarın bir de işe gitmeli üstelik,.
Kimsesizlik...
Tanrım ben ne yapacağım.
 
Şefe telefon etsem, desem ki" Girme, girme zaten herkesle kavgalıyken o sevdiğim adamla arama."
Bir kaç saniye duraklayıp, ağırca yerleştirişi gözlerini gözüme ve sonra gülümseyişi ve sonra... 
Sanırım en az benim onu sevdiğim kadar seviyor o adam beni .

Yok, senaryo güzel olsa da, nedense çok da çekiniyorum ben o adamdan.
Derya gibi siz bilmezsiniz, başlamasın atomun çekirdeğinden bir kez...
Aşkların yalanlığı dünden şiirlerden belliyken.
Sonra mı? 
Verir, vermez izini.
Size ne ki. 
Ne kadar meraklısınız arkadaş, adıma yalaka dedirtmelere.
Hem, günlerce işi asıp, türlü bahanelerle yatanlar tanıyorken ben,  altı üstü bir güne fitliğimi anlayacaktır
nasılsa.
 
Göbeği artık kendinden meşhur Mehtap biraz bozulacaktır, makam şoförü gibi kapısından alınmalara
alıştığından ama, sever abisini, kıyamaz.
O kadar da kıyamaz, inanmıyorsanız kendisine sorun valla.
 
Abovvvvvv ! 
Saat dört olmuş !
Daha üç oda, mutfak, banyo.
Üstelik buzdolabının yanındaki duvardan sökülmüş koca bir çiçek  resmi.
Ben nasıl yetişeceğim ya!
 
 
 
31.03.2013
.
( Güne Dair başlıklı yazı HimmetAYGÜT tarafından 31.03.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu