Bazı insanlar vardır . Yazmaya korkarlar .Bazı insanlar vardır benim gibi sürekli bir takım düşünceleri yazmak isterler . Hayatta ne olacağımız belli değil . Ölüm denilen kavramın sadece 4 harften ibaret olmadığını her an her saniye yanı başımızda beklediğini ben bugün anladım . Ölümden korkuyor muyum ? Galiba ben bu sorunun cevabını bilmiyorum . . . Korksaydım Ölümü istemezdim . . . Korkmasaydım bu kadar ağlamazdım…Karışık bir durum yani . Aslında Ölümden korkmuyorum … Sadece sevdiklerimden ayrılacağıma üzülüyorum . Bu yüzden Ölmek istemiyorum . Ki Ölsem de sevdiklerim arkamdan kaç gün ağlar ? Tartışılmaz..!
Aslında herkes gibi bende merak ediyorum Ölümü ? Bir yandan korkuyorum … 4 harfli bir kelime neden bu kadar karışık ? Neden insanlar Ölüm denilince korkarlar ? Acaba Ölümden korkmayan tek ben miyim ? Eminim değilimdir !
Bir rüya görmek isterdim . Rüyada saniye saniye Ölümü yaşamak ve tüm benliğimle ölümü hissetmek . . . Tam musalla taşına kafamı çarpınca uyanim ve Ölümü tatmış gibi yaşayim . Sizde istemez miydiniz böle bir rüya ? Gerçekleri gösteren tek rüya ! Ama eminim o rüyanın gerçek olmasını istemezdiniz .
Size bunları neden yazıyorum inan bunu hiç bilmiyorum … Elimde kalemim düşüncülerim kendiliğinden kağıda akıyor . Düşüncelerimin benliğinden korkuyorum . . . Bu zamana kadar söylemek isteyip de söyleyemediğim o kadar çok şey var ki sayfalar yetmez anlatmaya..
Çok merak ediyorum … Acaba Ölüm mü zor ? Yoksa Ölüm sadece benim gözümde mi basit ?