Yüreğinde dağ rüzgârları Eteklerinde güven Ve sımsıkı tutunduğum, yaslandığım omuzlarına…
I- Çocuksu düşlerimin, çatık kaşlı kahramanı Pamuk şekerine bulanmış dudaklarımla Öperdim, biraz çekingen ve biraz ürkekçe Amasya elmasına dönerdi yanaklarım Utanırdım! Hele bir de saçlarıma eserdi elleri aniden Koşup sarılasım gelirdi boynuna Ağlamak ayıp sanırdım Saklanırdım…
II- Hayat, kuytularında bir başka güzeldi Sığındığım limanında büyürdü umutlarım Dalgalanırdım, sesinin dinginliğinde Coşardım, uzun uzadıya anlatırdım hayallerimi Yelkenlerim gümüş rengi kanat takacaktı güya Gökkuşağına uzanacaktı yolum Rengârenkti, hep bahardı hani…
III- Mevsimler suya benzerdi en çok Zaman, sabun köpüğündendi sanki Kayıp gitti ansızın Ömrümün takviminden Büyüdü içimde ne varsa Ve birikti damla damla Sen, çocukluğum ve anılar…
IV- Şimdi… Değişti iklimler, sensizliğin gurbetinde Sonbahara ağıtlar büyüttüm yokluğuna dair Elimde bezden bebeğim Sessizdi, içimde coşan nehirler Yürüyordum, adımlarım eksik Yıldızların kirpikleri titriyordu her gece Sen geliyordun, ötesi yalnızlık Ve bir tufan sınıyordu sabrımı Çekip alıyordu yüreğimden Bir baba sıcaklığını…
Züleyha Özbay Bilgiç 2013-05-24/Kütahya
seslendirme için Kadir Yeşile teşekkürlerimle...(not:dosya büyüklüğü nedeniyle seslendirme yüklenemedi)
( Dağ Rüzgarına başlıklı yazı Züleyha.Ö.B tarafından 13.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.