İki kuruşluk ya bazı hayatlar, İşte Sen de öyle olacaksın... Biliyor musun kıyamet denen birşey var Bilmezsen çocukluğun Bilsen de cahilliğine veririm...
Maaş günü çattı mı Saatimde Koşa koşa gidiyorum semt pazarına Şu beremi değiştiriyorum hemencecik Bir de iğne iplik alıyorum Yamalarım için... Limon istiyorum ufacık, Yarıp ellerimle yapıştıracağım saçlarımı... Yattığım mezarlık üstünde Baris gülleri toplayacağım...
Senin için...
Biliyorum sevmezsin sen beni Afişçi dersin kimi zaman Ama gördün mü alamazsın gözünü Pavyon karılarından...
Papuçlarımı küçümsersin Ayak parmaklarım fırlamış... Patates gibi...
Yüzümü ak çekemezsin İzden sadece gözükürse Su yeşili gözlerim Bilirsin kundura boyadığımı...
İzlerin hayattan kaldığını...
Koşa koşa gidiyordum Düş sokağına Pamuk şekerci amca beyaz pamuk şekeri verirken hayrına Ve şişko çocuklar beni ağlata ağlata Alırken şekerimi Yerden tebeşir bitercesine Kaldırım taşlarının sükut seslerinin uluyuşunda Yazmıştım tüm duygularımı...
İşte öyle bir zamanda küçümsemiştin beni Sen sokak şairisin diye...
Ağladığım zamanları hatırlarmışın Karaya pembe çalardı yüzüm... Çok severdim seni Senin her yanın altınla parıldardı İbren sapmıştı... Köstekli saatini çıkarırken Ne küçümserdin beni Ah ne küçümserdin...
Ellerim nasır tutmuştu Yiyordum ya açlıktan tırnaklarımı Olsun sevgilim Maaş vakti geldi mi Yiyecek almazdım ki Aydan aya bere değiştirirdim Sen kırmızı bereleri severdin...
Sen beni saymasanda Ben seni sayardım sevgilim Sen öyle ebediydin...
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
( Sokak Şairi başlıklı yazı £FT€L¥@ tarafından 1.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.