Gece bütün nezaketiyle mahyalarını yakınca aşka Susar aşk ile ezanlar O aşk ki dünya, o aşk ki sevda, o aşk ki nida Aşk Elif, Aşk Vav, Mana içindedir mana Alınca avuçlarına kalbini, Durmaz mı sanırsın bu semazen dünya
Gel de teğet geç kalbi kalp yapan aşkı Suya şiir, Kuşlara kanat, Tüm günahlara inat, Çocukça bir tekerleme gibi Sormak sarıçiçeğe Yunusun kaygısını Bu cennet izleri, anne yüzünde beliren çizgileri Toplamaz mı bildiğimiz dualar
Anne sordu, Daha kaç zifir geceyi nurlandırır mahyalar bilemem Kaç ezan aşk ile suya hasret düşer dil Sığınıp en masum düşümün yorgun yüreğine Vav olur bedenim O aşk ki ateş, o aşk ki su, o aşk ki nur Aşk Elif, Aşk Vav, Ölüyoruz aşk ile yar…
Göğe bakıp sordu bir çocuk Cennete nasıl gidilir? Elleri titredi bir duanın İki kaşın arasından vuruldu şiir Gülümsedi anne Karpuz kabuğu düşünce cehenneme Cennete yağmurun kalbinden gidilir Yağmur işte bu yüzden çok sevilir Gülümsedi çocuk aşkla O aşk ki derya, O aşk ki dünya, Cennetle cehennem arasında
Her şey yeniden başlayacak dedi anne, üzülme Bir bebek adını alacak ezan seslerinden Muştulanacak ilk tomurcuğunda bahar Ömre vefası dolacak belki de sevdaların Asma bir köprüden tutunacak hayat göğe Yıldızlar bir bir kayacak Kıyamet güncesi yazarken melekler Ömür dediğin solacak Sonra toprağa can katacak ömürler, yağmur yağacak Her şey bir ezanla başlayıp, Bir ezanla son bulacak… Aziz Allah yavrum, aziz Allah!
( Canın Cennete Aşk başlıklı yazı yağmurzamanı tarafından 10.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.