" ferzê! Aklımın damarlarından süzülen en masum günahı ömrü adadığım zamanın tek kanamalı yalnızlığısın."
ferzê! doğmamış kızımın adı Ağrı nın en hırçın tayı göz yaşının düştüğü toprağı göremediğim sevgili
Bir kelamına sol omzumdan yükselir melekler yol olur saçlarının ak hüznü ve bulurum kaybettiğim yüzünü serçeler konar solgun duruşlu
nusaybin payıma düşer yanağının ıslak kıvamında gençliğimi satarım diyarbakır mapus damlarına tüm karanfillerin boynunu vurdurur tüm şehirleri ateşe veririm bir dudak büküşüne ah ferzê! Varlığın ne zalim.
haydi ferzê! ver elini aynı göğü içelim aynı toprağın altında avuçlarımızda tutalım direncimin eriyemeyen son kar tanesini yağmur yağmur gezelim kaldırım taşlarını rüzgarların şarkısını.
ferzê! çirkin yüzümün meleği ellerimdeki titreyişin o amansız sancısı boğazıma kirpiklerinden dar ağacı, gözlerinden gözlerime gece çiz ve beni kendine aforoz et
Yitik ezgimin sonaçalan sazı Kaldır başını ve bak yüzüme yaşıyorsan söyle. küstürdüğüm bulutlara ağlattığım güneşe merhaba de. yüreğimi zikret adım/la ferzê
( Ferzê başlıklı yazı Deniz Pınar tarafından 8.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.