Beklenen darbe gelmişse ölüm artık kaçınılmazdır o bölgede!

Öyle ya da böyle beslenecektir kendi halkının kanıyla!

Can üzre inşa edilir her darbe, kan üzre hayatını idame ettirir.

Her Firavun’a bir Musa gerektir.

Her Nemrut’a bir İbrahim!

Darbeciler kralı Sisi şişesin emi!

Patlayısıca, tıksıracıya!

Mısır karalar bağlamış Firavunlara boyun eğiyor. Arap ülkeleri camdan bakıyor.

İslam ülkeleri hanım hanımcık susuyor.

Mısırlılar ölüyor.

Kör nişancılar kör olasıcalar!

Keskin nişancılar keserlere gelesiceler!

Demokrasi diye çıktık yola selam verdik Amerika’ya İsrail’e.

Almadılar selamı bu bize fazladır bile!

Kendimizi onların maşası ettik.

Sisi gel pisi pisi!

Dalga geçmek farz oldu.

Mısır’da beklenen müdahale kanlı oldu.

Yüzlerce ölü binlerce yaralı…

Ölen Mısırlı öldüren Mısırlı…

Seyreden akvamı beşer aklım bu işe şaşar!

Sisi gideceksin pisi pisine, hesabın tutulur ötede, cürmün boğar seni!

Demokrasi uğruna dünya kurulalı beri nice insanlar öldü gitti yok yere.

Bugünde ölüp gidiyor yok yere.

Yarın da gidecekler yok yere!

Bu demokrasi ne menem bir şeymiş ki herkes ölüyor uğruna!

Ah be Sisi ismin ne de acayip! Ne de muzır!

Senin burnundan gelecektir elbet döktüğün kanların ve yaşların hesabı… Fitil fitil hem de!

Dünyanın herhangi bir yerindeki katliamdan sorumluyuz.

Hiçbir şey yapmıyorsanız oradaki mazlumlar için dua edin.

Ah Araplar! Yürek yerine ne koymuşlar Allah aşkına size! Dünya saltanatı biter gider hesaplar sorulur bir gün! Size nimet olarak verilen petrolden daha kara daha katran bir yaşama gidiyorsunuz. Ziftleşmeyin bu kadar,satmayın sizden olanı, atmayın.

Ah mülki İslam! Peygamber efendimiz bugün burada olsaydı da halinizi görseydi. Yılanların çıyanların iki ayakları üzerinde İslam ülkelerinin başında olduğunu görürdü de ne de kızardı.

Cahiliye devrinden katiliye devrine geldiğimizi görüyorum. Sesini çıkartmayan, çıkarını İslam’ın çıkarından üstün tutan, Müslüman olanın kanının akmasını seyreden ve hiçbir tepki göstermeyen yığınlar haline geldiğimizi görüyorum.

Ne diyeyim Allah akıl fikir vermiş. İman vermiş. Aynı dinin yoldaşı kılmış. Bizde kalkmış ensarlığı ve muhacirliği siliyoruz.

Kardeşlerimizin ölümünü en geniş ekranda ve en net şekilde elimizde çay önümüzde çekirdekle seyrediyoruz.

Bir gün boğacak salyasıyla, iğrençliğiyle ve acımasızlığıyla sizleri de bu canavar!

Bir gün sizi de bulacak bu irinli mahlûkatlar!

Ey Mısır halkı! Musa olamıyoruz ama Musa olma yolundayız.

Firavunlardan değiliz, onların mirasçısı da değiliz çok şükür.

Hak ve batılın ezeli ebedi mücadelesinde çok şükür ki hak olanın yanındayız.

Safımız belli, tarafımız net!

Dualarımız sizinle bugün!

Darbeciler kralı Sisi!

Gidesin pisi pisine…

 

 

( Darbeciler Kralı Sisi başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 8/14/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.