Bir saklambaç oynayalım seninle çocuk. Armut dersem çıkma, Elma dersem çık. Vurulursun görünür yerde durursan Zalimin tetiğinde Emniyet açık.
İpeksi saçların yeni yıkanmış Rüzgarda savruluyor sabun kokusu. Baban savunma hazırlıyor masa başında İçinde yarına çıkamama korkusu Önemsiyor mu bunu; emin değil Öksüz kalacak olmandan bölünüyor uykusu.
Çıkarma çiçekli entarini çocuk Annenin gözünde hep öyle canlan. Bir bomba düşerse oynadığın parklara Annen tanıyacak seni o gül dalından. Uyuduğun yerler ılık yataklar olsun Ve annenin sıcacık şefkatine uyan...
Büyüdüğün yuvayı iyi tanı çocuk Baban birazdan toplayacak eşyalarını Annen üzülme diye gülerek uğurlayacak Sen uzaklara gittiğini sanacaksın Annense bir köşede gizlice hıçkıracak.
Annenin ağlamasına şaşırma çocuk Her anneyi ağlatır bu son sofralar Baban yer gibi yapar sıcak çorbadan Annen bakışlarını yerden kaldırmaz Bir şeyler döndüğünü anlayabilirsin belki Anlayacaklarını henüz yaşın kaldırmaz...
Bir saklambaç oynayalım seninle çocuk Armut dersem çıkma, Elma dersem çık. Bak karma karışık olmuş kainat Bak sırtlan sürülerine her yol açık. Bekle saklandığın yerde bir süre Bekle, aslına rücu eder her devran Ve sonra bir kahraman gibi, durma; davran Tüm annelerin özgürlüğüne doğru yola çık...
( Elma Dersem Çık... başlıklı yazı HüseyinDURAK tarafından 26.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.