Hesap Soracak Değil Ya !!!!
HESAP SORACAK DEĞİL YA !!!
Ömürden havasını aldı gönül. Nerden baksan hayallerle,umutlarla geçer yıllar.
Birde bakmışsın elde ayakta nasırlar..Anlatılsa yaşamın ne olduğu baştan,vazgeçen çok olurdu dünya’ya gelmekten..Böylece hiç bulaşılmazdı dünya’ya ,hiç olmazsa borcumuzda olmazdı hesabı verilecek..
Ama madem ki geldik istesek te istemesek te bir kere..Sar sarabildiğin kadar sev sevebildiğin kadar.Çatılmasın kaşlar..Asılmasın surat..Takılmasın kafaya hiçbir şey..Bu dünya isterse yetmesin..Paşa gönlü bilir..Aldırmamak lazım yaşamın yaş ortalamasına..Binlerce yıl yaşanacak yıllarda ne dünyalar var.
Hazır olunmalı sevdanın,iyi insan olmanın çektireceklerine..Asla isyan ve itiraz etmeden kaderin vereceklerine. Kronometre ara sıra sıfırı gösterse de,sahibi emaneti istese de..Yaşarken yok nasılsa ölüm..Hayaller angarya olsa da..
Korkma hayattan ve yaşamaktan doyasıya..Ne verirse versin,gönüller ölecek değil ya !..Korkma sevdadan ,iyilik,güzellik ve sevgiler bitecek değil ya !..
İsyan etme yaradana her şeyin bir sebebi var .. Hesap soracak değil ya...
(
Hesap Soracak Değil Ya !!!! başlıklı yazı
KENAN KOÇ tarafından
7.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.