Bazen çıkıp aniden düşeceksin ki , elindeki 3 kuruşu 5 kuruşluk değerine sahip olasın. İtin  uğursuzun hayatını mahvetmesine ki bir daha kalktığında dimdik durasın.Sağlam temellerle yeniden başlayasın. Birden karar verip ani kararlarla vazgececeksin yaşam kavgasından. Ne önüne bakacaksın nede yarına kanacaksın . Bugüne endeksleyeceksin kendini kaygın tasan olmasın .Bazense igrendiğin hayatlarla başlamalısın güne imrendiğin hayatlara ulaşman kolay olsun diye. Hayatın amacına ulaşacaksın aslında Alinin de Velininde hayatına girmesine izin vermeyeceksin. Ben odaklı yaşamalısın şu hayatta kırılmaya yer bulmayacaksın. En basitten ota boka kırılıp küseceksin. Gökte kuş neden uçuyor ben niye uçamıyorum diye içlenmelisin belkide . İkili hayatlar var olmalı, bir gün çok sevip tapacak yere göge sığdıramayıp ertesi gün yok sayıp inkar edeceksin. O kadar basit yaşamamalı insan hep iyi ya da hep kötü olamamalı insan 5 dakkada gülüp  5 dakkanın ardından hüngür hüngür ağlamalı insan ....
( O Kadar Basit Olmamalı Hayat başlıklı yazı cgt tarafından 6.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.