elimde telefon çalmasını bekliyorum. gelecek bir mesajı ama nafilee dakikalar birbirini kovalıyor, saatlere ulaşıyo saatler kayboluyor ama yok ne gelen ne giden bazen bi mesaj görüp heyecanla atlıyorum haftanın en iyi 5 filmi .. burukluk tekrar hüzün yalnizlik kapı kapalı bende kapandi. kanıyor biliyorum her bitiş bi başlangiçtir ama bitişler kolay olmuyor acı veriyor .dün akşam yollarda yürüdüm civcivlere baktım bi sürü kutu içinde içiçe geçmişelerdi birbirlerinin sıcaklıgını hisediyorlardı ben niye sogugum niye sogudum?

aldım elime birini okşadım ciwciwlerden..yanında bi tavsan ona baktım tavşana daldım buyrun ne istemişdiniz sesiylee irkildimm kaç dakika kaldım öle kendimi kaybetmiş bilmiyorum .yüzüme bi gülümseme maskesi taktım dudaklarımı iki yana açtım zorlanmadan zaten becermişimdir hep aglarken gülmeyi, çok güzel bi tavşan dedim uzun zamandır görmemiştim bi anda daldım gitim dedim ve gittim. şu anda bu hayatta bedenen bulunmaktayım ama bitkisel bi hayattayım ne kadar garip mesaj yazarken çarptıgım agcın yanında durdum (bi kaçkere kendisiyle yolda çarpıştıkta tanışırız)halini hatırını sordum bi kaç kez kızmıştım oda dargın bana aman allahım ne çok gönül kırmışımm.....:( özür diledim beni affet dedim her gün geçerken slm vermeden geçerdim şimdi veriyorum nede olsaa aslindaaa benim en mutlu anlarımın şahidiydi hoş o öfkemi bildi ama ben biliyorum ...

yanıp sönen bi işigimiz sokaK lanbamız var bazen bakarsın kapakaranlık bazen bakarsın gün gibi aydınlık heryer dün karanlıktı aslında bi gün evvelde karanlıktı bana baglı olabilirmi kesin ölee sanki duygularımı yansıtıyo içine girdim kayboldum yol iz belli degil bazen çakıyorr sanki burdayım ama senin için yanamam yanamm diyor senin degilim sana aid degilim benim degilsin...

eve vardım arkadaşlarla toplandık dun akşam her hafta oldugu gibi biri makrube yapmış koca bi tepsiden 10 kişi yumulduk yemeye kaşıklar daldıkçaa espiriler havada uçuştu yüzüm gülerken içim kan aglıyordu bi ara camdan dışarı baktım sokak hala karanlıktı galiba ampulu degitirmek gerekcek birazdaha bekliyelim bakalim....sonra telefon ederiz elktirik idaresine...



nedenbu lambalar hep keser kine...
( Hayalin Hayalini Yitirdim başlıklı yazı Kuşdili tarafından 3.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu