Sedef
Bir tabir vardır,ölümü gösterip sıtmaya razı etmek.. bazen bu durum aşkta yaşanır ya komple kaybedeceksindir ya da sadce dost (bu kelime uygun degil ama neyse)gibi kalacaksinizdir.
Şartlar uygun degildir artık yaşanacaklara diye düşünür bi taraf benim gibi evli olupta gönlünü kaptırmışsanız birine durum iyice çıkılmaz bi hal almıştır. sırları ifşa ediyorum yermeye kalkmayın damdan düşmeyen anlamaz çözemezde :.. bu hal sevene açılır heleki imkansızı sevmek ne zordur tutsan tutamaz öpmek istesen öpemezsin sarılamasın bi parça simidi paylaşamasın, heleki uzaklıkta girmişse araya iyice yorar kücük bedenleri işler karışıktır. hayaller yansır ufuku geniş tarlalarda her şeyi bi satıra sıgdırıp yaşarsın sonu olmayan çöllerde aşkla yanar susuzlukla ölürsün..
Aşk bedenden ibaret degildir ama bedenide içine alir aşk saf degildir aşk safıda kapsar camidir içine alır bünyesinde o an neyi gerekli görürse açıga çıkarır zordur susuzluk çektirir ateşler içinde bırakır hayallere daldırıp gerçekleri gösterir zordur uzaklıklar aşklarda ama gariptir agar basar aşk sevgi adı altinda bi anda gözlerini kapadınmı varırsın kaf dagına sevgilinin yanina zor degildir bi sıçrayıştır aşk için kaf dagı ama……. Uçan halilar döşersin yollarla ah ben olda bil ne dedimi anla…
Hayalal içinde hayal yaşarsın ya kaybedersen hayali kalır tek hayal elinde anlamsızdır. her şeyin bi açıklamaya ihtiyacı vardır hayal hayalle açıklanır gönüle söz geçmez sevgi allahtandır bugun çölde yakan yarın suzuzluktan öldürür kime nee .dudaklardan süzülür şu iki cümle seni seviyorum bir dagda yanki yapar döner belki geriye beklide her yere …..
Nemi yazdım yukarda kalemi gören yazıyı kalem yazdı sanır eli gören suçu ele atar kolu gören bana varır belki… her şeyde her halukarda her yerde sevginin peşindeyim sevgili duydunmu duyuyormusun … köşedeki fiskos masasıda olsam bodrumdaki eski sandık ben bir sedefim, içimdeki hazinede inci.. her an her yerde üstünde bi kariş tozda olsa inci önemini kaybetmez sedefin en güzel hazinesidir inci …… bagrından koparılıp alınsada incinin sahibidir sedef… içinde büyütmüştür binbir özenle kim ne yapabilirki kim neyi degiştirirki ...
Bu sözleri sahibinin daldıgı okyanusların sahillerinde yürüyenlerle kıyaslanmaz sedef ..ama ama kıymetli olan incidir sedefi sedef yapan içindeki aşkin kendisidir onlar aşka inci demişler ben sen….
(
Sedef başlıklı yazı
Kuşdili tarafından
5.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.