Tüm dünya nefesini tutmuş aylardır bu günü bekliyordu... 9 ekim Cuma, neden acaba? Günün hikayesi tam 32 sene öncesinde perşembelerden birine dayanıyor; bir kadının mutluluk çığlığı yankılanıyordu avaz avaz bir uçtan bir uca… Sonsuz neşesiyle çınlatıyordu ortalığı Mesude kadın. Niye mi? dünyaya ben geliyordum daha ne olsun…

Canım annem benim,
Sırdaşım, en yakın arkadaşım, dert ortağım annem.
Sana olan minnettarlığımı nasıl dile getirsem ki
Canından can verişine
Kanınla, yüreğinle besleyişine teşekkür edebilmeye hangi lisan yetişebilir ki.
Elini ayağını öptüğüm kadın, iyi ki beni doğurdun, dünyaya getirdin.

Ey Yüce Yaradanım, Yaşamıma sunduğun güzelliklerin nicesine,
beni gönderdiğin aile , toplum için hamdolsun.
Vermiş olduğun can, kan, akıl, kimlik, özelikle sağlık, nimet ve bereket için şükürler olsun.

Bugün doğum günüm, çok mutluyum!
Kulağıma gül taktım, saçıma yıldız
Bileğimde zamanın ışıltısı, gerdanımda neşelerin pırıltısı daha ne isterim.

Öncelikle bana dünyaları armağan eden anneme,
vakitlerin en ebedisini bahşeden beyzademe,
ve doğum günümü bizzat kutlayan tüm dostlara, arkadaşlara teşekkürler ediyorum.

Sarı şekerden kucak kucak sevgiler ve selamlar. İyi ki varım, iyi ki doğdum:)


Not: çelenk göndermek isteyenler “haydi kızlar okula” kampanyasına bağış yapabilirler :)


Nazlı Tolun



( Gün Bugün başlıklı yazı NazlıKaragöz tarafından 9.10.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.