“Çimen gözlüm” diyorum sana.

Kabul et!

Herkesin, her şeyin papatyalaştığı yerde sen aynı kalamazsın.

Herkes papatya olabilir, herkes papatya diye seslenebilir sana.

Ama kimse “Çimen gözlüm” diyemez sana, bir kere bakamaz öyle, sevemez seni, akledemez, teşbih edemez!

Sen benim Çimen gözlümsün başkasının değil!

“Çimen gözlüm!” diyorum sana.

Ol!

Ne de yeşildir, ne de bahardır, ne de güzeldir gözlerin. Ne de sitemkârdır sözlerin! Bu sözler sevdiğinin ispatıdır. Saygı duyuyorum.

Seni öyle özlüyorum ki sevmesen de severim, özlemesen de özlerim. Sen sev diye sevmiyorum seni, sen özle diye de… Kaç gündür düşünüyorum. Hep karşılık üzerine sevmişim. Ararsan ararım, seversen severim gibi. Oysa öyle değilmiş bu! Ben seni, sen beni sevmesen de severim, özlemesen de özlerim gibi seviyorum.

Ben seni sen beni sev diye sevmiyorum.

Ben seni içimden geldiği gibi seviyorum.

 

“Çimen gözlüm!”

Baktın mı bana yakarsın, yaktın mı kül edersin değdiğin yeri.

Ne de hayat dolu, ne de umut doludur bakışların.

Canıma işleyen nakıştır her nazarın.

Azarın nimettir.

Şimdi kalbime hükmet, aklımı al başımdan.

Ben sana iltihak ettim. Mültecinim yüreğinde, gözlerinde sürgünüm. Firariyim sende, bul beni! Gözlerindeyim gör beni! Sözlerindeyim.

İşgal et beni. Kayıtsız şartsız tesliminim. Kölen et, yok et, ihya et! Ne dilersen dile! Aklıma gelmez bile… Ben sende yok olmayı arzu ediyorum.

İştigalin olayım uğraş 24 saat benimle. Düşüncen olayım fikrinde. Kalbinde heyecan… Fethet boydan boya, içten içe yak beni, al beni!

 

“Çimen gözlüm” diyorum sana ve anında bahara eriyorum.

Karlarım eriyor, güneşim çıkıyor. Ortalık ısınıyor.

Çiçeğe duruyorum, meyveye… Sana…

Hazan uzak, kuraklık, yabanlık ve yavanlık sen varken bana yok.

Bahardır yaşadığım, hayranlıktır, seyranlıktır tutulmuşluğum.

Sararıp solarım sen yokken.

Yeşerir filizlenirim sen varken.

Ah be yeşil gözlüm!

Sende kalmak isterim her iki cihanda da!

Sende yaşamak ve sende ölmek isterim.

 

 

( Çimen Gözlüm başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 27.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu