Çek git diyor içimden çığlık çığlığa bir ses Bir dert kanıyor sanki acısını gizleyip. Ne iz bırak geriye ne mektup ne de adres Bütün hatıraları aklından temizleyip Çek git diyor içimden çığlık çığlığa bir ses.
Umudum kurbanıyken en hırçın dalgaların Suya düşmüş hayaller kıyılara vuruyor Ben dünden kaçıyorum benden kaçarken yarın Koyu bir kırılmışlık tam göğsümde duruyor Umudum kurbanıyken en hırçın dalgaların.
Ben rotasız bir saldım limanını arayan Bir okyanusa daldım damlada boğulurken Belki bir kıvılcımdım dumanını arayan Volkan püskürmesinde etrafa dağılırken Ben rotasız bir saldım limanını arayan.
En uzungecesiydim ben rüyasız düşlerin Seni yok edecekti, biliyordum uyanmak Derin uykusundaydım en riyasız düşlerin Öyle kolay değildi sensizliğe dayanmak En uzungecesiydim ben rüyasız düşlerin.
Ben ışığa uçan bir zavallı pervaneydim Bu yüzden etrafında dönüp durdum yar senin Uğruna yanmak için deliydim divaneydim Dudağım tatmasa da hiç hazzını bûsenin. Ben ışığa uçan bir zavallı pervaneydim.
Beni kaybettiğin gün beni anlayacaksın Bilinmeyen bir sırrı bilmek tuhaflığında. Giden ben olsam da yar sen zamanlayacaksın Sana son kez bakarken bir çocuk saflığında Beni kaybettiğin gün beni anlayacaksın.
( Anlayacaksın başlıklı yazı pusat cCc tarafından 29.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.