Biliyor musun? Senden önce gözlerime doğuyor diye Güneşe sitem ettim. Bu sabah senin ışığınla uyanmak istedi kalbim Önce yağmur bulutlarını da sakladım Geçeceğin yolları çamurlarından arındırdım Saçına bir damla yağmur düşerse erir yüreğim Bahanesi olursa vuslatın, hayata yeniden küserim. Biliyor musun? Günler öncesinden bir telaşı aldı beni Geceden yaptım hazırlığını hasretin Gülleri toplayıp kristal vazoya yerleştirdim Özenle renkleri beyaz olanları seçtim Gün doğmadan ve soldurmadan gülleri Bekliyorum yolunu geç kalma emi! Kapı girişine koydum terliğini Masada kuş sütü, eksik sevgilim Sen gelmeden omleti de yapmadım Sıcak ve acılı seversin, bilirim. Biliyor musun? Sobanın üzerinde ekmekler de kızarıyor Çay kokusu yayılmaya başladı odanın her yanına Volta atıyorum dört duvar arası… Saat hayli zaman geçti Pencereye yapışıp kaldı gözlerinin elası Verdiğin sözde durur geç kalmazdın hani? Yine bir işin çıktı belli Senden önemli hiç işim olmaz derdin hep Nerede kaldın şimdi? Biliyor musun? Çocuklar gibi bu sabahta sevinçliyim Hüzne çevirme sevincimi Güneş, güneş penceremden ayrılmaya başladı Saate bakmaya da korkuyorum Akşam vakti de yaklaşıyor Gün yavaş yavaş ayrılırken buralardan Kızıl hüzün dokunuyor yüzüme Ve… Sığınıyorum lacivert gecenin gölgesine. Sen… Sen bu günde yoksun Daha kaç bu gün bekleyeceğim biliyor musun? Ama nerden bileceksin ki Gittiğin o günden sonra Kaç yıl her sabah bayram havasında bekledim… Çiçekleri vazoya erkenden, Kaç yıl bıkmadan yerleştirdim Ve kaç yıl solmalarına izin vermedim… Hazan gibi ilkbaharım da soldurdun beni Sen her doğan güneşte öldürdün beni Gittin… Bir daha gelmedin! Canın sağ olsun, Canın sağ olsun sevgilim…
“Güneş bu gün gözlerime yine senden önce doğdu ve biliyor
musun hiç üzülmedim”
Şiirime Ses Olan Kenan ERÇETİN Hocama Çok Teşekkürler
( Biliyor Musun başlıklı yazı GamzeYAĞMUR tarafından 30.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.