Kışların en kışı ,şubatların en soğuğu Hocalı'dan geliyor bebelerin çığlığı Kapadılar yolları, gelemiyorum canlar İşte vahşet işte zulüm, akıyor kanlar. Karabağ'dan esen yeller sustu esemiyor Şehitlerde sükût kabirlere geçemiyor Kadın,erkek, çocuk gözler seçemiyor Hocalıda güller tomurcuk açamıyor. Bombalar yetmedi, kurşun saçıyorlar Bıçaklarıyla ALLAH diyen dilleri kesiyorlar Utanmadan bir de beyanat veriyorlar Unuttu sanmayın ,Hocalıyı unutmayacağız. Şamilin torunları, şehadeti tattılar Hocalıyı bir gecede acımadan yaktılar Umutlarını, hayallerini mahşere bıraktılar Canlarından geçtiler, Hocalıdan geçmediler. Gargar çayı üzgün,Hocalıya bakıp ağlıyor Anaların yüreğini evlat acısı dağlıyor Babalar yürekleriyle Hocalıyı savunuyor Kardelenler artık mezarlarda açıyor. Altıyüzonüç can cananlarına kavuştu Melekler şehitlere hizmet için yarıştı Dünyasına doyamadan ahiretine kavuştu Hocalıdan Turan iline yas düştü. Dağlarda kar ,sürgünde canlar vardı Hocalıda katliam, yüreklerde gam vardı Alınlara yazılmış kapkara kaderler vardı Unutmadık, unutmayacağız diyenler vardı. Kutlu-yum ermeniye sözüm var Yanmak ne ki küllerin altında özüm var Kafkaslarda, bozkırlarda gözüm var Hocalıyı unutmadık, unutmayacağız.

( Hocalıyı Unutmayacağız başlıklı yazı Yasar Kutlu tarafından 26.02.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.