Komşular Sorman
Komşular sorman
Çok sevdiklerimizi tanımaz oldukBir dava ya düştük komşular sormanBir mazlum komşuyu anamaz oldukBir dava ya düştük komşular sorman Sel giderde kum kalırmış dere deHani çok sevenler hani nere deBundan sonra neler bekler sıra daBir dava ya düştük komşular sorman İnsanoğlu ne de çabuk vaz geçerHer kes birbirine bir kefen biçerOy sa bu günler de gün olur geçerBir dava ya düştük komşular sorman Başımız da kavak yeli esiyorKimisi laf atar kimi susuyorKimi boş kafaya hava basıyorBir dava ya düştük komşular sorman Leylam derki sakın uyma gafileYenilirsin gafil olan cahileDoğru yol dan yürü Besmele ileBir dava ya düştük komşular sorman Leyla yıldırım(Leylican)
(
Komşular Sorman başlıklı yazı
LEYLİCAN tarafından
13.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.