Umrunda Değil
Umrunda değil
Umutsuz sevdaları tanıma deli gönülİstediğin kadar sev, onun umrun da değilSevenini terkedip sevmeyenemi meyil?İstediğin kadar sev, onun umrun da değilGözünü yola dikip gelir diye beklersinVefasız bir yürekte saat misin tıklarsın?Kilitli kapıları gelip gidip yoklarsınİstediğin kadar sev, onun umrun da değilGözü kaşa sorarsın ayna sız asla görmezÇölde suyu ararsın o zaten suyun vermezTabip değilse eğer yarana elin sürmezİstediğin kadar sev, onun umrun da değilTesti nin dibi delik ne etsen de dolmuyorSen ona turâp oldun oysa rüzğar olmuyorHiç boşuna uğraşma aşk’ta yüzün gülmüyorİstediğin kadar sev, onun umrun da değilLeyla’yım umudum yok belki çıkmam yarınaBen den önce o düşsün yanan aşkın narınaAkıl erdiremedim zaten onun sırrınaİstediğin kadar sev, onun umrun da değil.Leyla Yıldırım(Leylican)
(
Umrunda Değil başlıklı yazı
LEYLİCAN tarafından
17.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.