Ey AŞK!
Yine sen düşürdün beni yollara. Gül bahçesinde oynamayı düşlerken neden getirdin ki beni bu taşlı dikenli yollara? Ben sıcacık bir güneş isterken neden esiyorsun üzerime en soğuk poyrazlarla ele ele. Ey Aşk, ben yudum yudum su içmek isterken, neden bana veriyorsun katranı? Ben sana dokunmayı arzularken, neden hayal oluveriyorsun bir anda?
Ey AŞK!
Uymak istiyorum bu gece, seni düşlerde görmek isterken neden kabuslarla boğuşturuyorsun ki beni? Yapma aşk sana yakışan bu değil, öyle değil mi??
……………………………………………………………………………………………………………………………………
.................................................. Uzun bir bekleyişten sonra AŞK cevap verir:

Ey ZAVALLI!
Sen madem gül bahçesinde gezmek istiyorsun neden peşime takılıp dikenler içinde koku aramaya çalışıyorsun? Su içmek istiyorsun da neden tüm dereleri nehirleri aşıp benim katranımda boğulmak istiyorsun? Madem güneşi istiyorsun da neden rüzgarımın kuyruğundan tutup tüm tozları yutmaya razı oluyorsun.
Ey ZAVALLI!
Bilmez misin kabus da rüyadır. Beni –AŞKI- her gördüğünde mutlu olabiliyorsun ve rüya gördüm diye seviniyorsun da neden bir an istemediğin şeyleri görünce isyan ediyorsun. Hayatında her şey çok mu mükemmel sanki. Belki de hayatının her günü acıyla geçiyor. Neden hayatına isyan edip de çekip vurmuyorsun alın çatısından. Vuramazsın çünkü o hayat sana ait. Bilirsin ki vurulan yine sen yani kendin olacaksın. İşte rüya da böyle.. sakın bunu hayalle karıştırma bil ki bu da hayatının bir parçası. Unutma sen uyurken bile yaşıyorsun.
……………………………………………………………………………………………………………………………………
…................................................. Bu kez aşık uzun süre bekler ama cevap veremez..

Hayat aşık olman ile AŞK’IN seni Zavallı görmesi arasında geçen zamandır. Aşık olacak cesareti olan varsa yeri gelince diken de koklar, poyrazda da ısınır, katran da içer. Yani aşk cesurların işidir bir yerde. Eğer cesaretin varsa arkadaş, buyur AŞK işte orda.

Ha bir hatırlatmada fayda var sanırım aşık olacaksan evella aklını asacaksın bulutlara, ya da lazım olmayacağını düşünüyorsan satılığa çıkaracaksın, sonra düşünceni kurutacaksın güneşte..Ve en saf halinle çıkacaksın AŞK dolu bakışlarla AŞK’IN karşısına…

Mehmet Emin SELÇUK
Malatya 08'
( Aşk Ve (Zavallı) Aşık! başlıklı yazı mehmet-emin- tarafından 2.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu