Gecenin tam üçünde bir hilalin koynundan Yüreğinden nameyle sevdayı yayan güzel Silkilerek ayrılmış bir vebalin boynundan Düşüne bir de gülüş katmış uyuyan güzel.
Dudağında bir damla mutluluk meyi varmış Masalı yokmuş ama yıldız ve ayı varmış Bundan ki vazgeçilmez binlerce huyu varmış Güneşi kör kuyuya atmış uyayan güzel.
Her umudu makasla biçen seher yelini Biçip de başka yolu seçen seher yelini Zülfüne dokunarak geçen seher yelini Artık esmesin diye itmiş uyayan güzel.
Rüzgarın ardı sıra sözler düşmüş telinden Bülbüller şarkısını söylemiş gül dalından O andan sonra gece utanmış her halinden Bir hayale dünyayı satmış uyuyan güzel.
Samanyolunu geçmiş yeryüzünden saparak Mutluluktan ağlamış buluttan nem kaparak Gökyüzünde dolaşmış umudu tac yaparak Bİr yıldızla bin dilek tutmuş uyuyan güzel.
ELİF KESKİN KARABULUT../ŞİİRLERİN ŞAİRİ.. Dün geceye düşen şiir..25.07.2014
( Uyuyan Güzel... başlıklı yazı Şiirle.ŞAİRİ tarafından 26.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.