Çalışsan da gündüz gece Yattı derler Ahmet Emmi. Söz söylesen birkaç hece Öttü derler Ahmet Emmi. _______Doğmasan da batmasan da _______Yattı derler yatmasan da _______Fazla mavra atmasan da _______Attı derler Ahmet Emmi. Bir elinde tava sapı Gezdi durdu kapı kapı. Bir gün gelip yutup hapı Bitti derler Ahmet Emmi _______Dizlerinde bitmiş kepek _______Daha halen durmazsın dek _______Çam dibinde kedi köpek _______Güttü derler Ahmet Emmi. Üstündeyken kesen dalı Yere düşer diker nalı. Katmasan da haram malı Kattı derler Ahmet Emmi. _______Yaş yaklaşmış bir asıra _______Boynun dönmüş yaş mısıra. _______Bir gün gelir arkan sıra _______Gitti derler Ahmet Emmi. Gıcılarsın keman gibi Su üstünde saman gibi Sıkışınca duman gibi Tüttü derler Ahmet Emmi. _______Sakın ola gelme gaza _______Dolaş biraz çık ayaza _______Ala karga, topal kaza _______Çattı derler Ahmet Emmi Arınırım umuduyla Sen oynarken her gün suyla, Çiğnemeden hamuduyla Yuttu derler Ahmet Emmi. _______Mahir der ki aman sakın _______Olmayasın bana yakın. _______Ellemem de dedin dekin _______İtti derler Ahmet Emmi.
( Ahmet Emmi başlıklı yazı MahirBAŞPINAR tarafından 21.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.