Destur...! İki kelime kayıp oldu imgeler Baş örtük vucut açık uyan uysun arkadaş Adalet rafa konsa, kaç kuruşu simgeler? Rağbet yok fiyat uçuk duyan duysun arkadaş!
Silik gölgeler gibi ses vermedik soyupta Aramadık güzeli biz sanattan sayıpta Tuzu eksik yemeğe biraz şeker koyup da Dağıtın bölük pörçük doyan doysun arkadaş!
İlmi yere serdiler tutup göğe asmadık Belki oku germedik belki yayı kasmadık Güya garantiliyiz, yaş tahtaya basmadık(!) Yuttuğum hapı küçük sayan saysın arkadaş!
İçimde duran şeytan bana hep konuş derde Söylenmemiş sözlerim gizli saklı bir yerde Sözün durduğu yerde göze çekildi perde... Güneş sıvandı balçık kayan kaysın arkadaş!
Tuzlayalım kokmasın denizden çıktı balık Öldü sandım oynuyor bakarken alık alık Sanki savaş meydanı, beyhude kalabalık Elimde kaldı kılçık cayan caysın arkadaş!
iadeli tahattütlü şiir...kimse kusura bakmasın...bakarsa da yandan baksın...
Kırkbir dava eriydik, hâin çıktı onumuz Hayra alâmet değil bu gidişle sonumuz Muhannete zimmetli bayramlık tek donumuz Konumuz: Bağımsızlık! Giyen giysin arkadaş!
Ar perdesi yırtılmış, âyan olmuş onca giz Oy vermeyi bilenler hesap sormaktan âciz Hangi mideyi yarsan hep haram lokmadan iz Devletin malı deniz! Soyan soysun arkadaş!
Ser'de Âriflik olan anlar işin özünü Dar olsa da sonunda esirgemez sözünü Görev bildik, gösterdik yolun eğri düzünü Kardeşinin gözünü oyan oysun arkadaş!
Mecit AKTÜRK.... TEŞEKKÜRLERİMLE.....
** Herkes ekip biçtiği, hak ettiğini yaşar Sonuca katlanacak, eğer olduysa kaşar Bir soydan geliyoruz, kim kime neden şaşar Taş ve gediği sevmem, koyan koysun arkadaş
( Cılkı Çıktı Bu İşin başlıklı yazı Şiirle.ŞAİRİ tarafından 20.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.