''Hatılaralar hatırdan düşünce gülüşlere Bir şiir daha yazdım kayıp olan düşlere.''
BİR EYLÜL GÜNCESİ
Maziye dalıp dalıp savaşırken canhıraş Kirpiğimi nasıl da aşıverdi onca yaş Belli ki fazla geldi yüreğime bu telaş Duvarlar da siyah kan bu Eylül güncesinde.
Düşen yapraklar ile sustu kuşların dili Her birinin elinde bir gözyaşı mendili Gidişinle kararıp söndü kentin kandili Aynı saat aynı an bu Eylül güncesinde.
Yitik hayallerimle durmadan neden diye Yatmadan uyumadan düşündüm her saniye Aşkla yanıp tutuşan kül olan bu sineye O'ydu hançeri vuran bu Eylül güncesinde.
Şimdi nereye baksam her köşede ayrı iz Şarkılar söylemiyor mehtaba yaslı deniz Kalpteki heyecanla el ele gezdiğimiz Sevda sokağı viran bu Eylül güncesinde.
Her sonbahar sabahı gönül düşer hasrete Ey sevdiğim sevdayla say takvimi vuslata Ömrünü, gençliğini bir hiçe sata sata Sende tüken sende yan bu Eylül güncesinde.
( Bir Eylül Güncesi başlıklı yazı Şiirle.ŞAİRİ tarafından 12.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.