Gel ayazların öksüz çocuğu Gurbet yüklü yarınlara takılma Gel ömrümün şafağı ol Al beni savur fecre kadar Yeryüzünde çabuk batıyor güneş Gökyüzünde yıldızlara taşı beni...
Gel bana baharı hatırlat En sıcak mevsimim ol, tut elimden Aşka esir düştü gönlüm Kurtar beni bu zulümden!
Gel özlemim ol, sevdamın adını koy Duman duman savrulayım dağlarına Deli deli yağayım ovalarına Rengarenk baksın gözlerim gözlerine Erken inermiş akşamlar acı çeken aşklara Akşamı beklemeden gel...
Gel, bırak o içi boş, omurgasız hayalleri Yaz güneşinde gölge vermez zeytin ağaçları Çık artık o ateş çemberinden, bitsin bütün yanlışlar Her gün, her sabah yeniden ölmez ki insan!..
Gel gözlerimde çiçek aç Kokun kokuma karışsın, okşansın ruhum Varlığın güneşim olsun yaksın tenimi Bakışınla unutayım üşümeyi Gel yorma aşkımı!..
Geceler sensiz beyaz bakıyor Düşlerim kambur, uykularım firarda Hasretim yalnızlığın ayak ucunda Sancı içinde kıvranıyor bedenim! Gel öğret bana, nasıl savaşırım yokluğunla Yağmurla yarışıyorken gözyaşım Nasıl anlarım çorak toprağın dilinden?
Gel saçı sarı, gözü mavi çınarım Umudumdan umut ektim yollarına Uzat ellerini köprü olsun ellerime Sarsılmadan yürüsün bu aşk Enleminden boylamına...
( Gel Unuttur Bana Gölgeli Günleri başlıklı yazı Jolie tarafından 8.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.