Motivasyondan yoksun zoraki ilişkiler Dilerim kurumlara itimat geri gelsin! Sorumlular sorumsuz, bitmez ki çelişkiler! Vaat etmek iş değil, sözünün eri gelsin!
Toplumsal ihtiyaçlar çok değil üç-beş kalem Bütün sorunlarını çözmüş iken el alem Biz de hala çekilir elem üstüne elem Buna haklı gerekçe bilenler beri gelsin!
Vatandaşın derdiyle ilgililer ilgisiz Bir çokları atanmış durumlardan bilgisiz Hemen acele karar vermemeli belgesiz Fişi çekmeden önce sağlam bir veri gelsin!
Topluluğa hizmeti ticaret gibi görüp Ufak bir gecikmede tepemize oturup Fakir zengin demeden hemen cezayı vurup Yan yatıp oturmayın hizmet de seri gelsin!
Hizmette kaliteyi ön plana alarak Kapıların zilini daha yavaş çalarak Vatandaş sevgisini gönlünüzde bularak Karşımıza sürekli adamın biri gelsin!
Zamanında giderin beliren arızayı Anlayışla önleyin çatışmayı, nizayı İnsaftan ayrılmayın basar iken cezayı Aklınıza bu halkın alnının teri gelsin!
Bu milletle işiniz sadece fatura mı? Aklınıza gelmez mi insanların dramı Mikdadi çok zorlandı anlatırken meramı Beni ikna etmeye kurumun Piri gelsin!
( Kurumlara Hatırlatma! başlıklı yazı Mikdadi tarafından 16.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.