Nefes - Vatan Sağolsun
“Nefes : Vatan Sağolsun”, 2365 metre yükseklikteki Karabal Jandarma Karakolu'nu korumakla görevlendirilen bir yüzbaşı komutasındaki kırk askerin hikayesidir.
Büyük çaplı bir sınır ötesi operasyonun başlamasıyla, telsiz röle istasyonunun bulunduğu Karabal Jandarma Karakolu'nun önemi daha da artmıştır. Çünkü operasyona katılan birliklerin haberleşmesi artık bu röle istasyonu ile sağlanacaktır. Güneydoğu’da Irak sınırına yakın bir ilçedeki Komando Tugayı'nda görevli Yüzbaşı ve emrindeki askerler, tipi ve karla mücadele ederek iki gün süren intikalin ardından karakola ulaşırlar.
Karakol'da bulunan Jandarma askerleri ile birlikte geçirdikleri günlerde acıyı, sevinci ve hasreti paylaşırlar; son güne kadar karakolu ve telsizi koruma görevlerini yerine getirmek için mücadele ederler.
ÖNEMLİ BİR MESELE :
Vizyona girmesinin üzerinden üç hafta geçen “Nefes: Vatan Sağolsun” filminin korsan VCD ve DVD’leri çıkmadı.
Korsancıların bu kararı almalarında filmden elde edilecek gelirin bir bölümünün Türk Silahlı Kuvvetlere gideceğini öğrenmelerinin payı var. Bir korsan film satıcısı, konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı: “Türk Silahlı Kuvvetleri’ne olan sevgi ve saygımızdan dolayı, Türk halkının bu filmi özellikle sinemalarda izlemesini istiyoruz. Böyle bir kararı genel olarak aldık. Kimse ‘Nefes: Vatan Sağolsun’ filminin VCD ve DVD’sini yapmıyor, yapmak istemiyor. Bu karara uymayan insanları ise önce biz engelliyoruz.”
YORUM :
Bu yorumumla nasıl bi tepki alırım bilmiyorum ama kendi adıma konuşuyorum!! Bizim çocukluğumuz rambolarla felan geçti biz onlarla büyüdük, ben bu tarz filmlerin bi süre desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum ki devamları gelsin, gelsin kii bizim çocuğumuzda rambolarla felan büyümesin Fatihlerle Sultanlarla Paşalarla Ata'larla büyüsün! tabi bunların devamının gelmesi içinde para kazanmaları gişe yapmaları lazımdır! Lütfen biraz duyarlı olalım bu filmi indiriyorsak bile imkanımız varsa sinemayada gidelim bir miktar para kazandıralım...
Sevgi ve Saygılarla..
(
Nefes - Vatan Sağolsun başlıklı yazı
seydi-altind tarafından
15.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.