Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 21.10.2015
Okunma Sayısı : 1013
Yorum Sayısı : 0
Bu yazımda, birçok insanın ve benim çok sevdiğim bir sanatçının şarkı sözleriyle size hayatımdan kısa kesitler aktarmak istiyorum… Önce benle ilgili olarak benzetme yaptığım şarkının sözünü, ardından da hayatımdaki yerini anlatmaya çalışacağım… Malumunuz, ben emin konuşmaktan ziyade olasılıkla konuşmayı yeğliyorum çoğunlukla… Dolayısıyla başlıkta biraz oynama yaptım… Aslında tek parça olarak yazmayı planlamıştım ama tahminimden daha uzun sürdüğü için bölmek zorunda kaldım… Zira, okurken sıkılmanızı istemem…

“Yediğim darbelerle sığındım Rabb’a…” Hayatım boyunca hem güldüğüm hem üzüldüğüm anlarım oldu… Olayları daha kavrayabilecek bir yaşa geldiğimde sabır ve kudret için Rabb’ime açmaya çalıştım elimi… ‘Çalıştım’ diyorum çünkü bazen gözüm çok körelebiliyor…

“Hey yabancı…! Ben, zaten yıllardır içime dönüktüm… Parlayan bir alev gibi görünürdüm… Ama sönüktüm…” Kendimi bildim bileli, iyi olan ve iyi olabilecek kimsenin karamsar olmasını istemedim… Onlarda, tatlı bir tebessüm görmek istedim… Kimine göre çok bilgiliydim kimine göre cahil… Lâkin benim dağıtmaya çalıştığım umut kıvılcımlarının kaynağı; köz hâline gelmiş bir ateş… Ama çok şükür yine de işini görüyor…

“Ölmek üzere olan dünyada bir ölümlü yaşar…” Küçüklüğümden beri arkadaşım olan hemen hemen herkesin benden ayrılmak istememesi gibi bir durum söz konusu oldu… Büyüdüm, bu durum hem yaşıtlarım hem küçüklerim taraflarından devam ediyor… Ama bu kadar bağlanmaları iyi bir şey mi, bilemiyorum… Çünkü bir gün ben de son durakta ineceğim…
 
( Düşersem Yanabilirim - 1 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 21.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu