Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 21.10.2015
Okunma Sayısı : 711
Yorum Sayısı : 0
“O kadar içime sindim ki, vinç getirsen kalkmaz başım…” Genellikle hasta olduğum zamanlardaki durumlarım, bu söze tam uyuyor diyebilirim… Hasta olduğum ve hastalığım ilerlediği zaman, sınırlarımın dışına çıkmamak için sınırlarımın içine kimseyi sokmamak için büyük savaş veririm… Ben; o anda ümitlerimi kaybettiğimde, yüzümdeki tebessümümü kaybettiğimde hiç kimsenin sözü, içimdeki karamsarlığa bir mum yakamadı… Ama Allah’ın izniyle çok şükür birçok karamsarlığımdan kurtuldum…

“İç çekmekten, düşünmekten ağardı saçım…” Düşünmek… Birçok kişi çok düşündüğüm için aşırı detaycı olduğumu belirtiyor… Oysa ben, çok düşünmüyorum… Empati kurmak ve olasılıkları değerlendirmek, kendim kadar –eğer hak ediyorsa kendimden daha çok- değer vermek olarak adlandırmak daha doğru olabilir… 

“Düşersem yanarım…” Hayatımın bu zamana kadar olan kısmında büyüklü küçüklü hatalarım oldu çoğu zaman… Ve ben, hatalarımı telafi etmek için çabalıyorum uzun zamandır… O yüzden, hatalarımı telafi etmeden düşersem yanabilirim… Akıbetimi bilmediğim için her zamanki gibi olasılık kullanıyorum…

“Geçen vakte ‘Bir zamanlar’ adını koyduk, niçin…? Çünkü gelen, gider… Makbulüdür kısası ziyaretin… Bana müsaade, sana rast gelsin… Budur hikâyemiz…” Hayatımda pek uzun süreli dostlarım olmadı… Olamadı… Hayatıma giren insanların büyük çoğunluğu bir şekilde hayatımdan çıktı yada çıkarıldı… Hayatıma giren birkaç kişi dışında uzun soluklu bu maratonda koşabilen henüz olmadı…
( Düşersem Yanabilirim - 2 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 21.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu