Düşersem Yanabilirim - 3
“Bir ağlasam; dolar taşar, seller alır bahçem, bağım…” Hayatım boyunca maruz kaldığım önyargılardan ötürü ağlasam, sanırım kâğıt mendil üreticileri zengin olabilir… Elbette ki benden daha kötü durumda olan insanların varlığını görmezden gelmiyorum… Arada ufak sızıntılar olsa da, belki de gözlerimdeki barajların kapalı olmasının nedeni bu olabilir…
“Aramadıkça düşman buldum… Hasım, solum sağım…” Nasıl ki mıknatıs özelliği olan maddeler demir gibi maddeleri çekebiliyorsa sanırım ben de öyle düşman çekiyorum… İsteyerek yada istemeyerek… Buradaki en büyük tesellim ise, mıknatıs her ne kadar demir gibi maddeleri çekebilse de tahta gibi maddeleri çekemez…
“Sessizliktir; içimden geçirdiklerimin sedası…” Hayatımın şu ana kadar yaşadığım kısmında, başkalarının derdini dinleyip kendi derdimi anlatmamayı öğrendim… Ama nasıl anlatmamak…? Hayat sahnemde rol alan birçok kişinin sahne korkusunu yenmek için uğraştım… “Başarılı olabildin mi…?” diye sorarsanız, size net bir cevap veremem… Zira bu sorunun cevabı başlı başına bir tartışma konusu… Dedim ya; hayat sahneme çıkanların sahne korkusunu yenmeye çalıştım diye, ama kimseye içimdeki sahne korkusunu anlatamadım… Anlatmamı isteyen çok oldu ama mühürlü ağzımı açmayı henüz tam anlamıyla başarabilen olmadı…
Lafı daha da fazla uzatmadan kısaca özetlersem; düşersem yanabilirim…
(
Düşersem Yanabilirim - 3 başlıklı yazı
4harf1kelime tarafından
21.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.