Eğer sen kendini ballandıra ballandıra anlatıyorsan, bire bin katıyorsan bahsederken kendinden, bu kibir olur… Yok, birisi seni iyi anlatıyor, güzel huylarını eksik söylemiyorsa bu övgü olur…

Birisi seni haklı yere kötü gösteriyorsa bil ki bu ders olur… Yok, birisi seni yerden yere vuruyor, hakkında ileri geri ve haksız yere seni konuşuyorsa bu iftira olur… 

Bil ki Hak yolunda ölürsen adın Şehit, öldürürsen mubah olur… Yok sırf can sıkıntısından, namus belasından, kan davasından vesaire daha nice benzer sebepten haksız yere öldürürsen adın katil, bu katillikten emekli olduğunda sonun Cehennem olur…

Duyduğun her acı söz senin düzelmene katkı sağlıyorsa bunlar gerçekler olur… Yok, her geçen gün bir bataklığa çekiyorsa işittiğin sözler, seni tatlılığıyla esareti almış yamulmanı sağlıyorsa bil ki bunlar yalanlar olur…

Düştükten sonra elinden tutup kaldırıyor ve bunu karşılıksız yapıyorsa birisi bu dost olur… Yok, düştüğünde bir tane de o vuruyorsa, elinden tutup kaldırdıktan sonra bir karşılık bekliyorsa bil ki bu düşman olur…

An gelir seni kandırıp kötüyü iyi, iyiyi kötü gösteren İblis olur… An gelir her şeyi bir anda silen Azrail olur…

Sevdiğinde acı çekiyor, bir türlü mutlu olamıyor ve iyi bir sona ulaşmak imkânsız görünüyorsa bu hileli oyun olur… Yok, sevdiğinin karşılığını görüyorsan, sevgini dilinin ucunda değil yüreğinin derinliklerinde yaşıyorsan bu aşk olur…

Sen toprağı işlersen verimli, işlemezsen kurak olur...
( Ne Ekersen Ne Alırsın başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 31.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu