Ne gündü diye klişe basliycam ama 2015 un son günü; oh herkes tatile gidiyor. Bizde mutluyuz,klinikte hepsi topu üç beş hasta. Rahat rahat çek; dolgu yap falan. Dişçilik zor zanaat vesselam;) bugün erken yatıyorum; sabah klinik yok! 2016 geldi diye değil  şu 3 günlük tatil tüm derdimiz.Sonra aynı teraneler... 

2016 lazım, rahat,uyumlu hastaların geldiği bir yıl olsun! 
Diş öğrencilerine malzeme aldırıp, binbeşyüz iş yaptırıp sonra o paraları bu aksam gibi çatır çatır yiyen hocaların...
Üzerimde önlük; kendi hastamın yanında küçük düşüren; hakaret üstüne hakaret eden ve bu mevkiye babalarının 'alo'suyla gelmiş asistanların...
Bütün gün oturup,bulmaca çözüp, dedikodu yapıp; birşey sorduğunda seni yerin dibine sokan hemşirelerin...
Saçma sapan sebeplerle, bi işlem kağıdı yüzünden tüm kliniğin önünde kaç yaşındaki bizlere demediğini bırakmayan sekreterlerin...
Yere istemsiz düşürülen malzemeleri,artıkları toplamakla görevli abi va ablaların;sanki keyfimizden yapıyormuşuz gibi davranıp fırça kayanların...
Allah bildiği gibi yapsın! ( görevini vicdanıyla yapanlar müstesna)
Ve tüm bunlara rağmen köprü geçme mevzusu yüzünden gıkını çıkaramayan bizler varız! 

( Dişçinin İsyanı başlıklı yazı dişçiyim tarafından 31.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu