Dişçilik Dönem 1 Vol 2
Geldik mi sabun oyma dersine... 250 gr lık hacı şakir bulmaya çalışmalar... hiç bir yerde olmaz mı o sabun; en son bir yerde bulduk. Ne kadar mutlu olmuştuk. İlk demodan sonra yaptığım dişimsi şey şahane bi küreğe benzemişti. Artan sabunları biriktirip makinede kullanmak çok hoştu tabi:) İlk teslim; ilk rpt! Kaçınılmaz son! Öyle bir an geliyor ki hacı şakiri-duru sabunu bırakıp Bim in sabunlarını alıp; onu da ikiye bölerek diş yapma becerisine kavuşuyorsun:) Yoksa tüm para sabuna gidecek bir yıl boyunca. Pekiiii...Yaptığımız ilk arkı hatırlayanlar? Kontak yapmak çin işkencesi olmuştu resmen.
İlk pratik sınav, ilk heyecan:) 'Arkadaşlar hazır mısınız;birazdan hoca gelecek yapacağınız işi söyleyecek. Temiz muşambalarınız demi? Hoca dolaşacak bakın; çakallık yapmaya çalışmayın, fena olur!!!' Ne kadar da motive edici bir konuşma! Tam sabun oymalık bir hava oluşturdular valla! Neyse gelir hoca ve malum sınav başlar. yaparsın bi şeyler ama; bilirsin ki hak ettiğin notu alamayacaksın; baş asistanla aran iyiyse;cinsiyetin erkekse;bakımlı bir kız olup birinin gözüne istemli-istemsiz girmişssen ve vs. sebeplerle sonuçlar iyi olacaktır. Yok, öylesine silik bi tipsen; hayırlısı artık. Hocanın gününe, saatine, kocasıyla durumuna; kısacası psikolojisine göre bir not alırsın artık!
Şimdi cinsiyet ayrımı lafına gelince; erkeklerin erkek asistanlarla kanka olması; kız asistanlar tarafından bariz ayrım yapması sonucu erkekler açık ara önde oluyor. Yaşandı,yaşandı.Aynı işi kız arkadaş götürünce 'hımmm yok olmamış şurasının burası düzelt' Hiçbir değişiklik yapmadan aynı işi erkek arkadaş götürünce 'oooo ne güzel yapmışsııınn. Zaten elin iyi senin yaaa'
Bir de akril - baz plak mevzuları var; sonraki seferlere inşallah...
(
Dişçilik Dönem 1 Vol 2 başlıklı yazı
dişçiyim tarafından
12.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.