Cemre Gülücükleri
Cemreler düştü toprağa havaya suya Cemlere semalara zikirlere aydınlık hanelere Cemre gülücükleri karıştı toprağa güldürdü tomurcukları Bir bebeğin ağlamasına muktedir canını acıtan hain pamukçukları Parçaladı ortaya çıkardı güzellikleri peşi sıra Sıralandılar sıralanan sıralar sırayla Boyandılar gökyüzü masvisiyle temizlendiler vişneçürüğü tadında Cemre gülücükleri güldü yetim sevgilere Yetim sevgiler mahzun bakışlarıyla bakarlar gülücük sillerine Sürrealist anlayışla oluşturulmuş bir heykelin egzantrik duruşlu killerine bakarak Tüm anıları parçaların bütünüyle yakarak Bir su misali derinlerden sessiz bir akisle akarak Cemre gülücükleri toprağın silüetine bakarak güldü toprağa Karanlıkları aşıp aydınlıklara ulaştılar muttakilik içinde Maviliklerin maviliğinde yayıldılar sicim sicim etrafa Etraftakilerin şaşkın bakışlarına aldırmadan oynaştılar yerüstünde Cemre gülücükleri küçücük bir ateş ile ağzını ıslatan bir şair misali Alabora olmuş bir tekneden sağ kurtulan bir patrona misali Ulaştı zafere zaferlerin en derinine toprağın en dibine ulaştı Cemre gülücükleri sevgiyle bütün yeryüzünü dolaştı.............
(
Cemre Gülücükleri başlıklı yazı
ercaga tarafından
8.03.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.