Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 9.05.2016
Okunma Sayısı : 1527
Yorum Sayısı : 0
bir arkadaş yeni ev alacak.bizde her haber aldığımız ya da gördüğümüz satılık evi gösteriyoruz kendisine.ya da emlakcı buluyor yeni bir ev,arabaya doluşup bakmaya gidiyoruz...gene öyle oldu...doluştuk emlakcının arabasına ev bakmaya gidiyoruz...kızım sen kendin gitsene emlakcıyla diyoruz....olmaz diyor..tek başıma nasıl bineyim elin adamının arabasına da gideyim boş eve diyor...bizi de sürüklüyor yanında...ehhh arkadaş hatırı bizde gidiyoruz birlikte...vardık gideceğimiz eve...altı katlı bir evin dördüncü katı...asansörle çıkacağız mecburen...bende de asansör fobisi var,çok korkarım asansörden...birkaç kez de içinde kalakalınca hepten korkuyorum asansöre binmekten...siz gidin ben merdivenlerden çıkayım dedim ama arkadaş kolumdan yakalayıp soktu içeriye. üç bayan bir de erkek emlakçı dört kişiyiz ufacık asansörde...çıktık kata...baktık..fiyatını sorduk ...arkadaş pahalı dedi almak istemedi..neyse..gene bindik asansöre...bu sefer ineceğiz...bir kat filan indik sanırım...sonra zıngadak durdu asansör...kalakaldık hepimiz...birbirimizin yüzüne bakıyoruz...konuşuyoruz...telefonlara sarıldık...kapsama alanı dışı diyor...kapıya vuruyoruz...kimse duymuyor bizleri...her yer sessiz...başladık konuşmaya bu arada da...ben diyorum...nerden geldim sizinle...birde asansöre bindirdiniz beni...diğer arkadaş diyor...biz burada ölürsek...bizi bulanlar ne  diyecek...üç kadın bir erkek...ne işleri vardı asansörde kimbilir diyecekler...emlakcı adam da;ben karıma ne cevap vereceğim...ne işin vardı senin üç kadınla asansörde derse...diğer arkadaş ise dul...valla diyor benim hesap verecek kimsem yok...ne derlerse desinler diyor...konuşma böyle sürüp giderken arada kapıya da yumrukluyoruz hepimiz...korkmaya başladık ,nefes alamıyoruz panikten de...pisi pisine öleceğiz burada hepimiz diyoruz dördümüz de...bir ara merdivenlerden sesler gelmeye başladı...daha hızlı vurmaya başladık kapıya...aaaaa dediler gene asansörde birileri kalmış...kapının önünde durdular.biz içeriden onlar dışarıdan konuşmaya başladık...elektrikler kesik,ondandır çıkamayışınız dediler...o arada da elektrikler geldi...şalter atmış...gidip yaptılar işte bir şeyler...asansör çalıştı...kapısı açıldı...ohhhhh bizde dışarıya çıktık...yarım saatten fazladır içeride kalmışız...ya dedim gece olsaydı...herkes uykuda olurdu..bizlerde geceyi asansörde geçirirdik...ya ölürdük ya da sabahlardık...eee evdekilere ne derdik hepimiz...kim inanırdı,asansörün bozulduğunu da içerisinde sabahladığımızı...en çokkkk da emlakcının sözleri beni güldürmüştü...ben ne diyeceğim şimdi karıma?senin ne işin vardı üç kadınla o asansörde derse?karım beni öldürür,öldürmezse de boşar diye dövünüp durmuştu çıkıncaya kadar...


candan
( Asansör başlıklı yazı candan tarafından 9.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.