Sisam Adasının eteklerinde Eylül bulutları geçiyor Kanatları yağmur yüklü Dalgalar suskun, yakamozlar hükmünde. Sen miydin? sonbaharın renkli bahçelerinde Bilinmez bir incelikle kenetlenmişti ellerimiz Biri bendim, biri de sen Her anımız deniz kokan bir Ege mavisiydi Böyle güzelliklere hiç dalmışlığım yoktu.
Ne güzel bu duygularla sarhoş olmak Şakaya gelmez, aşk bu, yalnızlıklarla ağlayan Aklım karışıyor, deli bir tabanca gibiyim Bak kıyıda balıkçı tekneleri, imbat aralığında Söyle, bir Mecnun, kaç kere morarır Leyla'sından Düşündükçe üşüyorum, yanık sesli türkülerle.
Beni hatırladıkça, Anılar Ansiklopedisine bak Sonra, penceremizin perdelerini arala Sor beni kumrulara, belki de gözgözeyiz. Saçlarını bırak sonbahar rüzgârlarına Üşüdükçe, gülümse, gülümse gülüm Hep sınıfta kalma şu hayat dersinden Mimozaların gölgesinde günahlarınla parçalan Yan, kül ol, beni hatırladıkça.
( Ege Mavisi başlıklı yazı Öz tarafından 22.05.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.