Karanlıkta Sonbahar Esintisi
Yollar yaz ışıklarının son siluetlerini içmekte sıcak bir Ağustos akşamı Yolcular sonsuzluklarını yansıtmakta gökyüzüne umutları umutsuzluklarla savaşırken Yolsuzluklarla güneşleri söndürülen bir coğrafyada kalmış bir çocuk bakışları sonsuzlukla buluşurken Yitirilmiş sevgilerde kaldı bir karmaşıklık buhranı artık tüm sözcükler müreffehliğin içinde günler gecelere karışırken Tüm ağızlarda yinelenen evrensel barış dileklerini gölgesinde bir çocuk öldü ezici menfaatlar birbiriyle yarışırken Tüm seslere yansıdı bir sessizlik eskizi, tüm sesleri sarstı çaresizlerden yükselen incecik bir inilti sessizlikler seslerle yarışırken Tüm sıkıntılar paylaşıldı kozmopolit bir sokakta sokakların ötesinden yayılıyor bir zeytin kokusu eski evler birbiriyle konuşurken
Tüm mefhumlarda tartışıldı karşıtların özleri,tüm karşıtları özleri sevgiye açılmalı belli belirsiz özler maveralarında bilinirken Karanlıkta sonbahar esintileri akmaya başladı semavi şehirlerin ötesinden.tüm ötelerin berisinden Korkunç gürültüler yükselirken kainat enkazlarının ardından küçücük çocuklar gülümsedi sevgilere bir sonsuzluk nefesinden Kurtarılmaya çalışılan insanlık boğulurken beyhude meskenlerde,tüm meskenler dar geldi insanlara Karartılan umutların pençesinde savrulan insanlık iyilikleri dahi kötülükle kesti insafsızlık insanlar için bir yara Coşkun seller gibi hızla akan yaşamların persfektifinde sarsıldı insanlar,tüm insanlar arıyor hatılarında bir ara Cürrümeşhut bir vaziyette kederlere yakalanan yaşamlar umutlarını kadife bir keseye sakladı,insanlar hatırladı umutlarını ara sıra Karanlıkta sonbahar esintileri serinletmeye başladı kalender kaldırımları esnaf tezgahlarını sarstı ara sıra Kendiliğinden gerçekleşen hadiseler gibi telaşlıydı insanlığın ruh halleri,insanlar bihal olmuşlardı sükunet araya araya Küllerini arayan bir pervane duygularının tesiriyle mahpus olmuşken yüreğine bakışları dönüşmüştü deruni bir aya Karlar altında kalmış sanki sonbahar yaprakları öyle çaresiz,karanlıkta tüm yazları okşayan bir sonbahar esintisi Kötülükler altında yıpranmış dünya muhtaç kendisini kurtaracak iyiliklere,iyilikler dünyanın kurtarıcı sesi Tüm seslere yansıdı aynı zamanda bir sonsuzluk hüzmesi,sonsuzluklar seslerde paylaşıldı,tüm sesler yaşamın izi Tüm hatıralar hayat buldu sonsuzluk hüzmelerinin gölgesinde,soldan sağa beliren gölgeler pes tınıların tizi Tüm sonlar başlangıçlarını araladı bir şehrin geri kalmış bulvarında,tüm başlangıçlar sonlarının sanrısı Karanlıkta sonbahar esintisi tüm sokakları arşınladı çıkmaz sokaklara ulaştı Karanlıkta sonbahar esintisi tüm karşıtları karşıtladı yakıcı sonsuzluğa bulaştı.....
(
Karanlıkta Sonbahar Esintisi başlıklı yazı
ercaga tarafından
21.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.