Bütün okyanusları birbirine kat hafiften, inceden dalga dalga gel üstüme anıların en güzelinde.
Anıların en güzelinde, uyandır beni dağıt saçlarını alabildiğine yargıla beni, pencerem açıktır sana anılar adına ne yaptımsa hepsini sana bağışladım.
Sendin gökyüzünde saydığım son yıldız kaç baharla saçlarını okşadım bu kıyıda hüzzam şarkıları dinlediğinde, her nağmesinde beni hatırla.
Bilirsin, geceler yalnızlığı sevmez hele gözlerim gözlerine değdiyse mahzende yıllanmış bir şaraptır, dudaklarına sunduğum aşk dilenir, sevgi sarhoşluğunda en güzel şiirlerle gel bana bana sevgini anlat, şenlensin gök ve deniz seni bekleyeceğim bir koy var, bilmem bilir misin? gel orya, uzaktan geçen yunusları seyredelim.
Deniz ayna olsun yeşil gözlerine kumlar inci olsun saçlarında beni güneşin eyle gölgenin ardından.
Dur! ey rüzgâr beni bırakma, virajını dönemeyen sokağında güneş can çekişiyor, saçlarını topluyor ufkunda.
Seninle bu sahili ne çok gezerdik, doğan güneş uzaklardan gülerdi kirpiklerine tuttuğum o' sürgündeki ellerini sürdüm yüzüme hadi bırak git, ben alın yazın değilmiydim? neyleyim sensiz geçen baharın yazın tadını yaşamak seninle güzel, seninle seher rüzgârı esiyor Ege'den
( Beni Hatırla başlıklı yazı Öz tarafından 30.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.