Görmemiştim Onu
Görmemiştim onu.. Uzun zaman olmuştu. Çok uzun bir zaman.. Kokusunu dahi unutacaktım neredeyse.. Taki o güne kadar. Tekrar çıkmıştı karşıma, sebebi ve nedeni belli olmadan çıkmıştı.. Öylece duruyordu karşımda.. Sanki çok yorulmuş gibi, sanki nefes bile almadan koşarak bana gelmiş gibi.. Geçmişi unutalım der gibi bakıyordu yüzüme, gözlerime ama ben o gözlere inanmayı yıllar önce bırakmıştım.. Buram buram geliyordu kokusu burnuma, parfümünü dahi değiştirmemişti.. Hani kokusunu unutacaktım demiştim ya, zerresini unutmamışım, nakış gibi işlenmiş yüreğime onda olan her ayrıntı.. Hem insan nasıl unuturdu ki hayatını adadığını ? Yalan yok sevinmiştim içten içe, çok beklemiştim gelmesini, her gün onla uyur gibi uyumuştum.. Sanki beraber aynı masada yemek yiyormuşuz gibi fazladan bir tabak koyardım sürekli masaya, bütün dualarım gine onaydı.. İşte özlemiştim de hem, çok özlemiştim.. Kokusunu, gözlerini, bana masum masum gülüşünü, sarılmasını.. Her şeyini işte bir insan ne kadar özlenirse o kadar özlemiştim onu.. Sofra başında ezanın okunmasını bekleyen çocuk gibi beklemiştim..
Fakat bazı şeyler unutulmayacak kadar ağırdı, hatta bazı şeylerin yarası kabuk bağlamayacak kadar derin.. Tecrübe edinir ya hani insan yaşadıklarından işte bende hayatımın en büyük tecrübesini yaşamıştım onda.. Onun kollarında.. Ona dair hiçbir şeyi unutmamıştım ama onun yaptığı hiçbir şeyi de unutmamıştım.. Şimdi karşımda öylece dururken sarılmamak için zor tutuyorum kendimi.. Üşümüştü, hatta sırılsıklam olmuştu yağmurda.. Montumu verirdim önceden olsaydı.. Önceden değildi işte.. Temizleyemezdi kirlenen bedenini hiçbir madde, ne yağmur nede başka bir şey.. Ne ben ona sarılabildim nede o ağzını açıp tek kelime edebildi.. Sustuk öyle.. Zaten o benim susmuşluğumdu.. Susmuştuk işte.. İçimden konuşmaya başlamıştım.. Tekrardan saçma sapan hayaller kurmaya başladı kalbim.. Bu sefer aklımı dinlemeliydim çünkü kalbimi dinlediğimde çok acı çekmiştim.. Kalbimin tercihinin yükünü bütün bedenim çekmişti.. Ciğerim yana yana, yüreğim parçalana parçalana arkama bile bakmadan çekip gittim.. Onun tek kelime etmeden gittiği gibi.. Pişman değildim ama unutmuştum be abi.. Tekrardan hatırlatmak zorunda mıydı ki ? Neyse.. Kabuk bile bağlamayan yaram tekrar kanadı...
(
Görmemiştim Onu başlıklı yazı
Çaresiz tarafından
10.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.