Kör Dünyalar Beyhude
Hissiz kalacaksın yollarda sırtının amansız yükü Hırslı yaşamlarda çürüyeceksin yüreğinin mizanı kayacak Hissiz sokaklarda kaskatı kesileceksin ardında küçük bir umut sili Heyulalar yükselecek omzunun üstünden şaşırıp kalacaksın Belirsiz meskenlerin içinde bitevi yaşayacaksın Duyguların bir zıtlık teoremi,zıtlıkların gölgesinde nefes alacaksın Bazı cümleler soluklarının çevresinde hüzne kavuşacak,hüzünler cümlelerde kısa bir gözyaşı Kör dünyalar beyhude çocuklar yalnızca yalnızlığın seninle beraber Karşında duruyor yaşayışlar,her yaşayış kalabalıklardan bi-haber Kaldırımlardan sarkan eller sıkıyor boğazını,her kaldırım biraz hüzün taşır Kışların içinde gezinen bir bedevi gibi şaşkın bakacaksın semaya Kalbinin içinde kör silsileler sallanır,keskin rüyalarla yıkanan kalpler sahiplerini tanır Kasvetli yollardan geçeceksin bir şehrin caddelerinde,arayacaksın ruhundaki esrarengiz maddeyi Kuş misali uçucaksın mavnalardan kimsesiz parklara seni vurmaya çalışacak bazı bedenler Kör dünyalar beyhude kendi aynandan dünyaya bakacaksın Kör dünyalar beyhude kimsesiz bedenlerde kendi ateşinle yanacaksın.....
(
Kör Dünyalar Beyhude başlıklı yazı
ercaga tarafından
26.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.