Kuşların Sonsuzluğu
Kuşlar hürriyeti bağırırlar sonsuz ağaçlara doğru Sonsuz ağaçlar eğilirler Ege'den yükselen imbad rüzgarına doğru.. Rüzgarlar ki söylenmemiş sözcüklerin mütercimidir Kuşların sonsuzluğu geceler boyu rüzgarları sorguluyor Sorgulanan geceler üzgün meskenlerin rehinidir Tüm rehinler hürriyeti bağırırlar tutsak kuşlar misali kafeslerinden.. Esaretleri yenmeye kuşlar kaçmaya çalışıyorlar bedbin sokaklardan. Sokaklardan gelen sayhalar ulaştı semaya,ürkek kaldırımlardan Kaldırımlar ki gizli kalmış sevdaların zoraki mümessilidir Sapsarı papatyalar yükselir sessizce kaldırımların maverasından Kuşların sonsuzluğu kaldırımlardan yükseler sayhaları dinliyor İnsanlar yaşamayı yaşarken terk ediyor sokakları çekiliyor evlere Evlere sığamaz ki bedenleri,bedenler sokakların gri aynası Aynalar narsist duygulara gebe,atılıyor dilleri lal olan bedellere Kuşların sonsuzluğu zifiri karanlıklardan,mavilikleri ayırıyor...
(
Kuşların Sonsuzluğu başlıklı yazı
ercaga tarafından
5.05.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.