Batan güneşin kızıllığıdır gidişin ellerim seni arar, ama yoksun senden yana yaralı bir hüzün yoklar içimi hangi limana varsam bir çocuk gibiyim el sallıyorum martılara, saçlarımı okşar ellerin ama yoksun hangi kıyıdan seslensem sana, bir yanım Eylül, bir yanım Haziran olmuş deniz mavisi derinliklerinde arıyorum gurbet kokulu hasretini.
Sen, gel gitmelerin yağmur kırıntısı şimdi hangi meyhanede avutayım gönlümü kim silebilir ki içimdeki seni kırsam mı zindanlarda hükmünü yitiren gölgemi çekilir gibi değilsin metrajı kısa bir film gibisin ne zaman senden söz etsem, tekxas'lı kızılderililer gibi bakar yüzüme kaldırımlar birden uzaklaşıyorum seni düşündükçe.
Bana karanlık, ve yorgun geceler bıraktın gidişinle kısaldı boynum, tırpana geldim dinmeyen fırtınalardı zemheri dudakların ben seni niye mi sevmiştim köpük köpük kıyılarıma vuran ve Ege'nin dalgalarına karışan gel gitme bu akşam yine erken öksüz sanırım kendimi ben, sensiz içerken şarkısıyla, sevmiştim seni.
( Ellerim Sani Arar başlıklı yazı Öz tarafından 9.06.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.